رسانه‌ای‌ها مسابقات کشتی را ترک کردند
حتی پذیرایی ساده‌ای نیز از آنها صورت نگرفت و مسئولان در پاسخ به این که چرا برای خبرنگاران حتی آب معدنی نیز در نظر گرفته نشده پاسخ دادند که آب بیرون هست بروید از شیر آب بخورید !
کد خبر: ۳۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 22 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: نحوه برخورد مسئولان برگزار کننده مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی به میزبانی استان البرز موجب گلایه  و انتقاد اصحاب رسانه شد.
بسیاری از رسانه‌ها در این رابطه گزارش‌هایی رامنتشر کردند. از جمله آنکه خبرگزاری ایسنا نوشت: عکاسان و خبرنگارانی که برای پوشش خبری مسابقات لیک برتر کشتی از ساعات اولیه صبح در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شده بودند به دلیل ادامه بی‌احترامی‌های مسئولان برگزار کننده از ادامه پوشش این رقابت‌ها خودداری و ورزشگاه را ترک کردند.
این خبرنگاران می گفتند که اصحاب رسانه چند روز پیش مدارک خود را برای دریافت ID کارت به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کرده بودند، دیروز از ساعت پنج عصر تا 9 شب برای صدور این کارت در ورزشگاه معطل و در آخر نیز موفق به دریافت کارت‌های خود نشدند.
آنان برای دریافت کارت ورود به مسابقات امروز هم از ساعت هشت صبح تا 9:30 در ورودی سالن منتظر مانده و زمانی اجازه ورود گرفتند که افتتاحیه به پایان رسیده بود.
در فرایند برگزاری این رقابت‌ها نیز مسئولان همکاری نکرده و مانع از حرکت عکاسان خبری در فضای سالن مسابقات شدند.
علاوه بر این، برای خبرنگاران نیز سیستمی برای ارسال به موقع و آنلاین اخبار تدارک دیده نشده بود و آنان مجبور شدند تلفنی خبر خود را بخوانند.
جالب‌تر این جاست که در تمام ساعت‌هایی که اصحاب رسانه در سالن به پوشش خبری مسابقات مشغول بودند حتی پذیرایی ساده‌ای نیز از آنها صورت نگرفت و مسئولان در پاسخ به این که چرا برای خبرنگاران حتی آب معدنی نیز در نظر گرفته نشده پاسخ دادند که آب بیرون هست بروید از شیر آب بخورید !
همه این مسائل باعث شد که اهالی رسانه اعتراضات خود را به گوش مدیر کل ورزش و جوانان استان برسانند ولی او هم درجواب گفت من هم در این رقابت‌ها کاره‌ای نیستم و فقط مهمانم !
رسول خادم نیز با شنیدن اعتراضات خبرنگاران هیچ عکس العملی نشان نداد و تنها به این جمله که به موضوع رسیدگی می‌کنم بسنده کرد.
در نهایت همه این بی‌توجهی‌ها و بی‌احترامی‌ها باعث شد عکاسان و خبرنگاران در اقدامی هماهنگ ادامه پوشش خبری رقابت ها را تحریم و ورزشگاه انقلاب را ترک کنند.
به نظر می رسد اگر رسانه‌ای‌ها با یکدیگر همدل و هماهنگ باشند و درشرایطی که از مسئولان بی‌احترامی می‌بینند سکوت نکنند وضعیت تغییر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار