در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری آن‌ها، ساخت و سازهای غیرمجاز در پیشوا برای دومین بار در اردیبهشت ماه سال جاری تخریب شدند.
کد خبر: ۳۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 22 May 2015
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری پیشوا، احمد ملایری اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری آن‌ها جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا با همکاری بخشداری مرکزی گشت ویژه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی را تشکیل داده و به‌صورت مستمر کلیه محدوده جغرافیایی سطح بخش را گشت‌زنی می‌کنند.

بخشدار مرکزی پیشوا در ادامه افزود: در صورت مشاهده تخلف، با افراد خاطی و سودجو که عملیات تخریب اراضی کشاورزی را آغاز کرده باشند برخورد قانونی شده و نسبت به جمع‌آوری مصالح و ادوات ساخت و ساز اقدام و پس از اخذ مجوز از مرجع محترم قضایی، تخریب ساخت و سازهای انجام شده صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در راستای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، روز گذشته تعداد چهار واحد ساخت و ساز غیرمجاز توسط جهاد کشاورزی و بخشداری مرکزی و با هماهنگی مقام محترم قضایی و با حضور نماینده آن‌ها تخریب و برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

ملایری در ادامه با توصیه به مالکان اراضی کشاورزی بیان داشت: مالکان محترم زمین‌های کشاورزی از فروش املاک خود به افراد سودجو خودداری کرده و چنانچه علاقمند به تبدیل زمین‌های کشاورزی به باغداری، دامداری، احداث گلخانه و مشاغل مرتبط با کشاورزی هستند در ابتدا به جهاد کشاورزی یا بخشداری مراجعه و مراتب اخذ مجوزهای لازم را پیگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار