هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی و خیران مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 21 May 2015

به گزارش تسنیم، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل در سالن فدک اردبیل اظهار داشت: با حضور خیران تحول عظیمی در مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای علمی در استان اردبیل به وجود آمده و خیران با مدرسه‌سازی و کارهای خیرخواهانه خود دنیا و آخرت خود را تضمین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 20 هزار معلم و 235 هزار دانش‌آموز در استان اردبیل مدیون خیران مدرسه‌ساز اردبیل همچون مرحوم حسنعلی علیپور و مالک جعفرزاده هستند، گفت:‌ تجلیل و تکریم از این افراد رسالت بسیار عظیمی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

سپهری تصریح کرد: اردبیل در برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در کشور پیشگام بوده و هم اکنون اقدام خیرخواهانه خیران اردبیل علاوه بر کشور خارج از مرزهای ایران رفته و این یک افتخار برای ملت ایران است.

دیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه خیران با ساخت مدرسه ایثار و از خودگذشتگی خود را نشان دادند، افزود:‌ بزرگترین خیران در کشور شهدای والامقام هستند که خیران استان نیز با جان و دل در ادامه راه این شهدای والامقام می‌کوشند.

وی بیان کرد:‌ هم اکنون انقلاب عظیمی در حوزه مدرسه‌سازی در استان اردبیل به وجود آمده است و بر تعداد خیران مدرسه‌ساز روز به روز در استان اردبیل افزوده می‌شوند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز در این جشنواره با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز در اردبیل در ساخت مدرسه از دولت پیشی گرفته‌اند، گفت:‌ هم اکنون 30 درصد فضاهای آموزشی و علمی در استان اردبیل توسط خیران ساخته می‌شود.

جواد قرآن‌نویس با بیان اینکه خیران کمک بسیار اساسی به دولت در ارتقای سطح علمی و فضاهای آموزشی در کشور کرده‌اند، افزود: قدردانی از این افراد یک وظیفه بسیار اساسی بوده و ما باید قدردان این قشر دلسوز باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار