پیش بازی تراکتور - ذوب آهن
تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست یکم لیگ برتر فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۷۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 10 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست یکم لیگ برتر فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.

هفته بیست و یک لیگ برتر
تراکتورسازی تبریز - ذوب آهن اصفهان-
 
ساعت 15:00
ورزشگاه یادگار امام تبریز

پیش بازی

دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در حالی در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصا هم میروند که در هفته گذشته دیدارشان را باشکست به اتمام رساندند.
 
تراکتورسازی:
 
تیم تراکتورسازی که این روز ها با بحران عجیبی روبرو شده است و با رای فیفا از نقل و انتقالات زمستانی محروم شده و قادر به استفاده از چهار بازیکنی که در نیم فصل جذب کرده بود، نمی‌باشد. هفته گذشته که تراکتورسازی با این مسائل درگیر بود در بازی فینال گونه لیگ مقابل پرسپولیس شکست خورد و در فاصله 9 امتیازی با صدر جدول قرار گرفت و مقابل تیم ذوب آهن در اندیشه برد است تا با توقف احتمالی پرسپولیس در دربی پایتخت فاصله را باصدر جدول کاهش دهد.

ذوب آهن:
 
 شاگردان مجتبی حسینی نیز در بازی های گذشته که نتایج خوبی گرفته بودند در هفته گذشته مقابل صبای قم نتوانست از این دیدار امتیاز بگیرد و در جدول یک رتبه سقوط کرد و جای خود را به استقلال داد و به رتبه چهارم سقوط کرد.
 
تراکتور همیشه برنده
 
در جام حذفی تراکتورسازی در یک بازی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی موفق شد تیم ذوب‌آهن را در اصفهان و در وقت‌های اضافی با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و به فینال جام حذفی کشور راه یابد.در لیگ برتر تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برابر میزبانش به پیروزی دست یابد. گل‌های تراکتورسازی را در این بازی ایران پوریان از نقطه پنالتی و سینا عشوری به ثمر رساند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :