شهردار شیراز گفت: مدیرانی که نمی‌توانند کار اجرایی کنند خود را پشت گروه‌های سیاسی پنهان می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 09 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا پاک‌فطرت بعدازظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح شهدای پودونک (سرداران - تخت جمشید) با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای تولید بیشتر، مصرف کمتر و نیز کار و تلاش بیشتر و صحبت کمتر است، و بیان این‌که مدیرانی که نمی‌توانند کار اجرایی کنند خود را پشت گروه‌های سیاسی پنهان می‌کنند اظهار داشت: مدیران اجرایی باید به‌دور از شعارهای سیاسی در صحبت‌های خود از فعل‌های انجام و عملیاتی شد استفاده کنند و نیز به در راستای فعالیت‌های جدید گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی است که می‌طلبد با تلاش و فعالیت بیشتر در تمام بخش‌ها به‌ویژه درمان، آموزش، ساخت‌وسازهای عمرانی در این شهر از تمام توان و ظرفیت استفاده شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: بهره‌برداری از 70 طرح خدماتی، رفاهی، عمرانی و فرهنگی با اعتباری افزون‌بر یک‌هزار و 700 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شیراز نشان از تعامل و همکاری شورای اسلامی این شهر با شهرداری شیراز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

پاک‌فطرت در مورد تقاطع غیرهمسطح شهدای پودونک (سرداران - تخت جمشید) بیان داشت: این طرح یکی از شاخص‌ترین طرح‌هایی محسوب می‌شود که تاکنون توسط شهرداری شیراز در راستای رفع گره‌های ترافیکی اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های تقاطع سه‌سطحی شهدای پودونک احداث پیاده‌رو عابران به طول یک‌هزار و 100 متر است که به‌صورت موازی با میدان هم‌سطح و پل‌های مرتبط امکان تردد به چهار سمت این تقاطع را دارد.

شهردار شیراز بیان داشت: حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه شیراز در راهپیمایی 22 بهمن در شرایطی که رئیس‌جمهور تازه‌کار آمریکا که شناخت درستی از ملت ایران ندارد اوج سربلندی و قدرت ایران اسلامی را به شیطان بزرگ نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار