نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده تیم فوتبال شهرداری اردبیل به بخش خصوصی قدر و توانا واگذار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 21 May 2015

به گزارش تسنیم کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: متاسفانه شهرداری اردبیل به دلیل داشتن مشکلات مالی و برخی مشکلات دیگر در اداره تیم با مشکلاتی مواجه است و رایزنی‌های اولیه برای واگذاری این تیم به بخش خصوصی انجام شده است.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه در این راستا صحبت‌های اولیه با برخی کارخانه‌های توانمند و قدر کشوری و استانی شروع شده است، گفت: در صدد هستیم تیم شهرداری اردبیل را به یک شرکت خصوصی توانمند واگذار کنیم تا بتواند این تیم را به نحو مناسبی اداره کند.

پیرموذن بیان کرد: استان اردبیل به دلیل داشتن آب و هوای مناسب همه ساله به ویژه در فصل تابستان شاهد حضور اردوهای تیم‌های مختلف ایرانی وخارجی بوده و باید تمام ورزشگاه‌های استان اردبیل با استانداردهای نوین بین‌المللی همخوانی داشته باشد تا تیم‌های بیشتری در اردبیل اردو بزنند چرا که این امر درآمد خوبی برای منطقه دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس استان با تمام توان برای تجهیز ورزشگاه‌های استان اردبیل تلاش می‌کنند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم ورزشگاه‌های استان را تجهیز و برای میزبانی مناسب و در خور شان استان فراهم کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تشریح اینکه رایزنی‌های اولیه برای ایجاد کمپ تیم ملی در سرعین انجام شده است، تصریح کرد:‌ سرمایه‌گذاران زیادی از کشورمان به ویژه علی دایی برای ایجاد این کمپ در سرعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

پیرموذن اظهار کرد: باید وزارت ورزش هرچه زودتر در واگذاری تیم‌های سرخ‌آبی به بخش خصوصی اقدامات اساسی را انجام دهد تا این دو تیم پرطرفدار در کشور هر چه زودتر به یک بخش خصوصی سالم و قدر واگذار شود.

وی گفت: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال بیش از 30 میلیون طرفدار در نقاط مختلف کشور دارند که وزیر ورزش باید در واگذاری این تیم به بخش خصوصی هیچ تردیدی نداشته باشد و در زمانی بسیار کوتاه با شناسایی بخش خصوصی توانمند این تیم‌ها را واگذار کند تا دغدغه و نگرانی هواداران میلیونی سرخ‌آبی‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار