بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، دادگستری کل استان فارس با مرخصی و پایان حبس 52 نفر از زندانیان واجد شرایط در این استان موافقت کرد.
کد خبر: ۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰ 09 February 2015
به گزارش دریافتی ایرنا علی القاصی رییس دادگستری کل فارس یکشنبه با حضور در جمع زندانیان مدرسه قرآن و عترت زندان مرکزی شیراز ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: به دلیل الزامات قانونی و آنچه که قانون تکلیف می کند و به منظور اجرای عدالت در جامعه، عده ای از افراد به زندان معرفی می شوند و این درحالی است که هیچ یک از همکاران ما در مجموعه قضایی راضی نیستند که هم نوع خود را گرفتار زندان نمایند.

وی اظهار داشت: مهمترین هدف دستگاه قضایی از تحمل کیفر برای فرد مجرم، اصلاح و تربیت وی است و تمام تلاش ما در مجموعه قضایی این است که زمینه اصلاح، بازسازی و بازپروری شخصیت زندانیان و در نهایت آزادی آنان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری فارس خطاب به زندانیان مدرسه قرآنی گفت: در اندرزگاه قرآن، شاهد این هستیم که با آموزه های قرآن انس گرفته اید و این توفیق الهی است که انسان با آموختن قرآن و آموزه های دینی، در مسیر اصلاح و تربیت خود گام بردارد.

القاصی در ادامه بیان داشت: هریک از شما به دلیل اعمال، رفتار و یا تضییع حق هم نوع خود، مرتکب خلافی شده اید اما توفیق بازگشت موثر به جامعه برای شما فراهم شده است و تلاش کنید در این مقطع زمانی فرصت را مغتنم شمرده و راه بازگشت دوباره خود به آغوش خانواده و جامعه را هموار نمائید.

وی تأکید کرد: خداوند وعده الهی داده که در توبه باز است و امیدواریم با بازگشت به سوی خداوند متعال زمینه آزادی و زندگی شرافتمندانه برای شما فراهم شود.

رئیس کل دادگستری فارس در این بازدید با مرخصی پایان حبس 52 نفر از زندانیان واجد شرایط قانونی مدرسه قرآن و عترت، آزادی مشروط زندانیان واجد الشرایط در سایر اندرزگاه ها و زندانها و مرخصی تمامی زندانیان واجد شرایط به مناسبت ایام اله دهه فجر موافقت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار