پزشک قانونی استان خبر داد:
تعداد 46 كميسيون جهت بررسي پروندهايي با موضوع قصور پزشكي تشكيل شده است كه31 پرونده تبرئه و 15 پرونده منجر به محكوميت شدند.بیشترین آمار در پرونده های محکوم شده به ترتیب زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی ، پوست و مو ، ارتوپدی،جراحی مغز و اعصاب و دندانپزشکی می باشد.
کد خبر: ۳۷۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 06 February 2017
در ده ماهه امسال تعداد 257 پرونده در واحد كميسيون پزشكي قانوني استان با موضوعات مختلفي چون بررسی اعتراض به گواهی اولیه،قصور پزشكي، مسئولیت کیفری، روانپزشكي تشكيل شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ده ماهه امسال تعداد 257 پرونده به واحد كميسيون پزشكي قانوني استان ارجاع شد، اين رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 94 که تعداد پرونده ها 183 مورد بود، 40.4درصد افزایش داشته است.

تعداد 46 كميسيون جهت بررسي پروندهايي با موضوع قصور پزشكي تشكيل شده است كه31 پرونده تبرئه و 15 پرونده منجر به محكوميت شدند. این آمار در سال گذشته بررسی 18 پرونده بوده که 9 مورد منجر به محکومیت شده است. بیشترین آمار در پرونده های محکوم شده به ترتیب زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی ، پوست و مو ، ارتوپدی،جراحی مغز و اعصاب و دندانپزشکی می باشد.

واحد كميسيون استان موضوعات مورد بررسي را در سه دسته معاینات عمومي، روانپزشكي و قصور پزشكي قرار مي دهد كه بيشترين فراواني در دسته عمومي بررسي گواهي هاي پزشكي قانوني در حوادث ترافيكي و ضرب و جرح و در دسته روان پزشكي، بررسي وضعيت رواني(جهت اداره امور مالي)، مسئولیت کیفری و گواهي رشد رواني بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار