علی کریمی : به امید یک بازی زیبا و یک برد دیگر یک پیشنهاد دوستانه به بازیکنان ملی پوش تیم"آنقدر عالی بودین و خواهین بود که مجبور شوند با اضافه وزن هم دعوتتون کنند پس با اعتماد به نفس و انگیزه به کارتون ادامه بدید حتما،لطفا"
کد خبر: ۳۷۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹ 04 February 2017
پس از اظهارات امروز کی روش علیه بازیکنان پرسپولیس علی کریمی در یک پست جنجالی جواب کی روش را داد.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی کریمی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با کنایه نوشت:چه خوبه که با اضافه وزن با اقتدار در صدر جدول هستیم به امید یک بازی زیبا و یک برد دیگر یک پیشنهاد دوستانه به بازیکنان ملی پوش تیم"آنقدر عالی بودین و خواهین بود که مجبور شوند با اضافه وزن هم دعوتتون کنند پس با اعتماد به نفس و انگیزه به کارتون ادامه بدید حتما،لطفا"
 
 جنگ مجازی کی روش و پرسپولیسی ها با جواب علی کریمی + تصویر
 
صحبت های کی روش در خصوص عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس
لازم به توضیح است کی روش در نشست رسانه ای درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفته بود : آنها شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و احترام زیادی برای آنها قائل هستم چرا که رنگ لباس آنها شبیه رنگ لباس منچستریونایتد است. من به این دلیل بازیکنان پرسپولیس را به اردو دعوت نمی‌کنم که سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم زیاد غذا می‌خورند و ما نمی‌توانیم با این شرایط آنها را به تیم ملی دعوت کنیم. من می‌خواهم جدی صحبت کنم. بازیکنان پرسپولیس وزن زیادی دارند و حرفه‌ای نیست که ما از آنها دعوت کنیم.

در ادامه خبرنگار دیگری از کی‌روش پرسید که آیا واقعا شما قصد ندارید از پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت کنید؟ سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: شما بازیکنانی که وزن زیادی دارند و حرفه‌ای نیستند می‌توانید به تیم ملی دعوت کنید؟ این فقط نظر من نیست. من خیلی برای بازیکنان پرسپولیس احترام قائلم اما متاسفانه مربی این تیم به من درس داد که بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای نبوده و چاق هستند، با توجه به این شرایط نمی‌توانم آنها را دعوت کنم.

او در واکنش به اینکه ایا نمی ترسد هواداران در صفحات مجازی به او حمله و توهین کنند، گفت: آن ها باید به به کسانی بگویند که چاق هستند و شرایط خوبی ندارند.  من هیچ وقت به بازیکنان توهین نمی کنم و برای آن ها احترام زیادی قائل هستم. آن ها همواره بهترین عملکرد را داشتند و حضور آن ها همیشه مثمرثمر بوده است اما مربی ان ها نظر دیگری دارد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
این بابا مشکل داره با این حرفاش همه بهش می خندن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار