مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلید خوردن فیلم سربازخانه خانم‌ها به احترام استقامت زنان ایستاده سخن گفت.
کد خبر: ۳۷۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 01 February 2017
فیلم سرباز خانه خانم با حضور مدیر محصولات فرهنگی سپاه در یاسوج کلید خورد.

فیلم سرباز خانه خانم ها با حضور ناصری مدیر محصولات فرهنگی سپاه، معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد و معاون فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در یاسوج کلید خورد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلید خوردن فیلم سربازخانه خانم‌ها به احترام استقامت زنان ایستاده سخن گفت.
 
 فریبا رحمانپور به احترام استقامت زنان ایستاده سخن گفت

فریبا رحمانپور با بیان اینکه اولین بار است که در حوزه زنان فیلمی با این مضمون کار می‌شود، گفت: اجرای چنین فیلم‌هایی در استان جای بسی افتخار است.

رحمانپور با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد مفتخر است که سه زن شهیده دارد، گفت: امیدوارم که عوامل اجرایی فیلم سربازخانه خانم‌ها بتوانند به نحو مطلوب این فیلم را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه زنان نقش مهمی در تمامی زمینه‌های دفاع مقدس داشتند، گفت: با توجه به اینکه این فیلم به نقش آفرینی زنان کشور در دفاع مقدس می‌پردازند می‌تواند خوراک خوبی برای نسل جدید باشد و اهداف و دستاوردهای انقلاب را به نسل سومی‌ها انتقال دهد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان در سطوح مدیریتی، اشتغال، رسانه‌ای و کارآفرینی نقش موثری داشته و دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم روحیه انقلابی را حفظ کنیم.

فیلم سینمایی سربازخانه خانم ها به کارگردانی محسن کیانی کارگرادان کهگیلویه وبویراحمدی با موضوع نقش زنان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نحوه خدمت زنان به میهن اسلامی ساخته می شود.

در این فیلم بیش از ۱۵۰ بازیگر خانم و آقا ایفای نقش می‌کنند./سایت استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار