در دهه فجر
دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تبریک ایام اله دهه فجر، اظهار کرد: در دهه فجر بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس با ۱۰تخت وبا تجهیزات کامل و با حضور مقامات استانی به طور رسمی افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 01 February 2017
 دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تبریک ایام اله دهه فجر، اظهار کرد: در دهه فجر بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس با ۱۰تخت وبا تجهیزات کامل و با حضور مقامات استانی به طور رسمی افتتاح می شود.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید شاخصهای بهداشتی و درمانی در استان ارتقا پیدا کرد ولی هنوز در حالی که باید ۴۸۰۵ تخت فعال داشته باشیم فعلا در سطح استان ۱۷۵۰ تخت موجود می باشد و نیاز به توسعه بیش از این داریم.

دکتر نصرتی گفت: در استان گلستان در ۶ درمانگاه عمومی و تخصصی و ۲ بیمارستان در گرگان و گنبدکاووس مشغول به پذیرش بیمار و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان هستیم.

وی در ادامه گفت: ما مجوز ۲۰۰ تخت را از سازمان تامین اجتماعی گرفتیم که ارزش آن زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم بهای تمام شده هرتخت بستری با تجهیزات ، تاسیسات ، عمرانی و نیروی انسانی بالغ بر یک میلیارد تومان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در باره مراجعه بیماران به بخش درمان در سال ۹۴ اظهارکرد: بیش از ۳میلیون بار بیماران مراجعه حضوری به مراکز ملکی سازمان دراستان داشته اند و دردرمان غیر مستقیم نیز ۷میلیون بار مراجعه داشته اند .

دکتر نصرتی ضمن بیان اینکه تمامی خدمات به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درمراکز ملکی ۱۰۰درصد رایگان است گفت: بیمه تامین اجتماعی جزء ۴ سازمان اصلی بیمه گر می باشد که خدمات خود را علاوه بر بیمه شدگان، به کل جامعه ارائه می دهد.

وی همچنین اظهار کرد:۹۰ درصد داروهای بیماران ام اس و سرطانی در حوزه درمان تامین اجتماعی به صورت رایگان می باشد.

دکتر نصرتی درباره خدمات دندانپزشکی در استان گفت: ضمن اینکه در کنار سایر خدمات درمانی در تمام مراکز درمانی استان، بخشی به امور دندانپزشکی پرداخته می شود، یک کلینک دندانپزشکی مستقل در گرگان نیز داریم که صرفا خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد.

وی همچنین از ساخت پلی کلینک امام خمینی در مرکز استان در ۷ طبقه نیز خبر داده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان تعداد در مانگاه های تحت مدیریت درمان استان را ۶ درمانگاه اعلام کرد که در شهرستانهای کردکوی، علی آباد، بندر ترکمن، آزادشهر و گرگان مستقر می باشند و در دو شهر گرگان و گنبد کاووس هم دو بیمارستان 150 تختی خدمات سرپایی و بستری ارائه می نمایند.

دکتر احمد نصرتی همچنین از دریافت مجوز ۴ درمانگاه در شهرهای بندر گز، کلاله، آزاد شهر و مینودشت خبرداد که کلنگ زنی آن انجام شده و در شهرستان رامیان نیز درمانگاه تامین اجتماعی به زودی افتتاح می شود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار