سرپرست هیات هاکی ایلام گفت: تیم هاکی بانوان ایلام که توانست مقام اول دور رفت لیگ برتر هاکی بانوان کشور در گروه ب را کسب کند با سعی و تلاش بازیکنان و کادر فنی بدنبال کسب امتیاز و تثبیت قهرمانی خود است.
کد خبر: ۳۷۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شهناز قبادی اظهار کرد: هاکی یکی از رشته های ورزشی است که امروزه مورد توجه همه قرار گرفته و با توجه به وجود چهره های نام آور در تیم ملی این رشته از جمله نیلوفر عبدی که خود سرمربی تیم ملی هاکی بانوان کشور است، خدیجه قنبری، فاطمه امیدی و بهاره صید محمدی انگیزه بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را دارند.
 
وی افزود: بانوان تیم هاکی استان ایلام با غلبه بر تیم های همدان، خراسان رضوی و گلستان توانست مقام اول دور رفت لیگ برتر هاکی بانوان کشور در گروه (ب) به میزبانی گلستان را بدست آورد.
 
قبادی تاکید کرد: همه امکانات و شرایط برای آمادگی تیم هاکی بانوان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان فراهم شده و تیم در شرایط مناسبی برای حضور در مسابقات و کسب مقام قهرمانی کشور قرار دارد.
 
قبادی با اشاره به برنامه استعداد یابی ورزش هاکی در استان ایلام گفت: برنامه استعداد یابی ورزشی رشته هاکی بانوان و آقایان در مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرهای ایلام و چرداول در حال برگزاری است و استعدادهای شایسته ای نیز شناسایی شده اند.
 
به گزارش ایرنا، 50 ورزشکار در رشته ورزشی هاکی بانوان ایلام فعالیت می کنند و این رشته تیمی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان است.
 
مسابقات دور برگشت لیگ برتر هاکی بانوان کشور به میزبانی ایلام با تیم های صعود کننده از 24 تا 28 بهمن ماه در سالن ورزشی شهدای قلاویزان برگزار می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار