مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس گفت: از سال آینده دیگر قبض کاغذی برای تلفن‌های ثابت، صادر نخواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 31 January 2017

سید حمید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از سال آینده قبض الکترونیکی جایگزین قبض کاغذی تلفن ثابت خواهد شد و این کار در راستای حفظ محیط‌زیست و استفاده کمتر از کاغذ است.

وی افزود: با توجه به صادر نشدن قبض کاغذی از سال آینده، از مردم تقاضا داریم که شماره تلفن ثابت خود را از طریق تلفن همراه به سامانه 3000713 پیامک کنند تا ما بتوانیم قبض الکترونیکی را به تلفن همراه آن‌ها پیامک کنیم.

حسینی همچنین با اشاره به اجرای فاز هفتم تلفن همراه در سطح شهر شیراز و استان فارس، خاطرنشان کرد: اختلالات احتمالی در شبکه به دلیل عملیات فاز هفتم است و از مردم این استان تقاضا داریم که مشکلات احتمالی را تحمل کنند که با تمام شدن این فاز تمام سایت‌ها بازسازی و نوسازی شده و ارتباط‌ها پس‌ازاین باکیفیت بهتری انجام خواهد شد و در شهر شیراز تا پایان امسال این کار به پایان خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس در ادامه از تعدادی افراد کلاه‌بردار خبر داد که در قالب فروشنده سیم‌کارت با مردم تماس گرفته و مدعی می‌شوند که سیم‌کارت را در درب منزل تحویل می‌دهند که در این راستا مبالغی را نیز از آنان دریافت می‌کنند که باید مردم مطلع باشند فریب این شیادان را نخورند.

وی در پایان نیز با اشاره به پروژه‌های شرکت مخابرات در دهه فجر اظهار داشت: امسال در دهه فجر 478 پروژه مخابراتی در سراسر استان فارس در حوزه تلفن ثابت و همراه با اعتباری معادل 43 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که این مبلغ به‌صورت کامل از سوی شرکت مخابرات این استان هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار