پیش بازی ماشین سازی-استقلال
استقلال تهران فردا در دیدار آغازین هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فردا مقابل ماشین سازی تبریز به میدان می رود.
کد خبر: ۳۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 31 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فردا  چهارشنبه با انجام یک دیدار آغاز خواهد شد.
 
بر همین اساس  ماشین سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت 17 میزبان استقلال تهران است.
 
ماشین سازی
ماشین سازی تبریز، در هفته گذشته تیم دوم لیگ یعنی تراکتورسازی را در تبریز متوقف کرد تا به همگان نشان دهد که جایگاه اصلی و واقعی این تیم قعر جدول نیست.
این تیم که با آمدن فرهاد کاظمی ساختار دفاعی و همچنین مشکلات بدنی را رفع کرده است تنها در فاز حمله و گلزنی مشکل دارد.                   
و در دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات زمستانی این تیم تلاضی برای جذب بازیکن هجومی نکرده است.
 
ماشین سازی تبریز با 12 گل زده یکی از بدترین آمار های خط حمله را دارد و دروازه این تیم نیز 28 بار توسط حریفان باز شده است. مانوئل فرناندز مونیز دروازه بان اصلی تیم نیز به دلیل نگرفتن مطالباتش این تیم را ترک کرده و جایگزین وی در دیدار با تراکتور نمایش خوبی از خود نشان داد.
ماشین سازی برای بقا در فصل مجبور به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی است تا برای بقا در لیگ برتر امیدوار تر شود.
 
استقلال
استقلال با علی منصوریان دو هفته ای است که حریفان را سه تایی می کند و این نشان از خط حمله زهردار این تیم است.استقلال که با بحران و افتضاح عجیبی در یک دهه گذشته رو برو است از پنجره نقل  و انتقالات زمستانی محروم است و نمیتواند چباروف و آندرانیک تیموریان که از همین ماشین سازی جدا شد را به خدمت بگیرد.
 
بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با نتیجه یک –یک خاتمه پیدا کرد. کاوه رضایی برای استقلال و جابر انصاری برای ماشین سازی در آن دیدار گلزنی کردند.
 
 استقلال در این فصل مقابل تیم های تبریزی عملکرد خوبی نداشته است. آنها در دور رفت مقابل تراکتور شکست خوردند و در برابر ماشین سازی و گسترش فولاد به تساوی رضایت دادند شاگردان منصوریان برای اولین بار در این فصل پا به تبریز می گذارند.
 

 یعقوب کریمی ، هرایر مگویان و جابر انصاری سه بازیکن تیم استقلال هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند روز چهارشنبه تیم شان را در بازی مقابل ماشین سازی همراهی کنند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :