مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از دانش‌آموز ۸ ساله سمنانی به‌عنوان نخستین شهید انقلاب در این استان نام برد.
کد خبر: ۳۶۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 31 January 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

محمدرضا جهان اظهار داشت: بهروز بهروزی نخستین شهید استان سمنان در زمان انقلاب، یک دانش‌آموز بود که این نشان از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در دستاوردهای انقلاب دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان بود که در پیروزی آن تمام نهادها، گروه‌ها و آحاد مردم نقش داشتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در حماسه پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته ویکی از عوامل پیروزی انقلاب بودند.

جهان با اشاره به نخستین شهید استان سمنان در زمان انقلاب گفت: بهروز بهروزی دانش‌آموز استان سمنان نخستین شهید استان در زمان انقلاب بود که این نشان از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در دستاوردهای انقلاب دارد.

وی با اذعان به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم نقش داشتند و حضور همه مردم از پیر و جوان و کودک گرفته تا زن و مرد دیدنی بود، افزود: در این میان نقش دانش‌آموزان در به ثمر نشاندن درخت نوپای انقلاب بسیار مهم است و شهادت دانش‌آموز 8 ساله سمنانی به عنوان نخستین شهید انقلاب در این استان نشان این مهم است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: شهادت دانش‌آموزان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نشان از رشادت و حماسه‌آفرینی این قشر از جامعه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار