مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت:به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۸ برنامه فرهنگی ورزشی در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، تبلیغات و فضاسازی شهری در قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۳۶۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ بزرگترین انقلاب قرن به رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم و خون پاک شهداء به پیروزی رسید، انقلابی که موجب برچیده شدن بساط رژیم ستم شاهی شد.

وی افزود:یکی از مهمترین اقداماتی که موجب زنده نگاه داشتن و احیاء اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران می شود اجرای برنامه های مناسبتی در این ایام است چر اکه این انقلاب موجب استقلال و آزادی ایران و رهایی کشور از سلطه دشمنان شد.

برگزاری جشنواره شهر مینو/ دومین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس اسلامی

وزیری نژاد به برنامه های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مناسبت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره شهر مینو، برگزاری مسابقه بزرگ مکاتبه ای همراه، همدل و همگام با رهبری با مشارکت کانون یاس های آسمانی، برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس اسلامی در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه از جمله برنامه های سازمان می باشد که در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

وی برگزاری نهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین و همایش نماز ویژه تجلیل از فعالین حوزه نماز شهرداری قزوین، برگزاری جشن گل واژه ی فرهنگ عشق همگام با فجر آفرینان زینبی در حسینیه امامزاده حسین (ع) با همکاری اداره کل اوقاف، تبلیغات اسلامی، بسیج جامعه زنان و بسیج فرهنگیان را از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری سازمان برشمرد که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

برگزاری ۱۱ جشن انقلاب در محلات ۱۴ گانه قزوین

وزیری نژاد از برگزاری ۱۱ جشن انقلاب در مساجد محلات باغ نشاط، مجاهد، آخوند، هادی آباد، شهید انصاری، چوبیندر، شیخ آباد، مشعلدار، امامزاده حسین (ع)، منتظری و امامزاده علی (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: سخنرانی، اجرای سرود، مسابقات ورزشی، شعر خوانی، نورپردازی، محله آرایی، مسابقه حضوری، اجرای تئاتر را از جمله برنامه های این جشن ها است.

این مسئول به برنامه‌های مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت:آذین بندی مراکز، برپایی نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای هنری مراکز سازمان، اجرای نمایش تئاتر کودکان شاد و موزیکال بچه های جنگل توسط اداره کودک و نوجوان سازمان، نوشتن خاطره از زبان خانواده ها به همراه عکس های خانواده در آن زمان از جمله برنامه های مراکز سازمان در ایام الله دهه فجر است.

وی اجرای نمایش فیلم شیار ۱۴۳ و یتیم خانه ایران در مراکز محمدیه و شهید رجایی، اجرای تئاتر در فرهنگسرای شهید رجایی، مسابقه نقاشی کودکان در کتابخانه اندیشه، نمایشگاه عکس قرائت خانه سعدی، اجرای سرود در فرهنگسرا بانو حضرت فاطمه زهرا (س) و برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت یکپارچه در کتابخانه های مراکز  سازمان را از دیگر برنامه های سازمان برشمرد که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وزیری نژاد برگزاری مسابقه شنا در دو رده آقایان و بانوان ویژه پرسنل شهرداری قزوین، مسابقات طناب کشی و دارات ویژه بانوان در بوستان بانوان و مسابقه فوتسال تاکسیرانان سطح شهر را از جمله برنامه ورزشی سازمان در ایام الله دهه فجر برشمرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی به اقدامات انجام شده در حوزه فضاسازی شهری نیز اشاره کرد و گفت:شهرداری قزوین مسئولیت کمیته فضا سازی شهری را برعهده دارد، لذا سازمان های فرهنگی ورزشی، زیباسازی، روابط عمومی شهرداری مرکز، اتوبوسرانی انجام شده است که آذین بندی نورپردازی معابر اصلی سطح شهر، فضا سازی محیطی بر روی تبلیغات محیطی نظیر فیکسچرها، تیربردها، بیلبردها است.

نصب ۲۷۰ پرچم در محور خیابان امام خمینی (ره)

وی از نصب ۲۷۰ پرچم جمهوری اسلامی ایران در محور خیابان امام خمینی (ه) از سبزه میدان تا چهارراه مولوی در ایام الله دهه فجر خبر داد و از دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به فضا سازی جلوی ادارات دستگاه مطبوع خود طبق مصوبه جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام کنند تا بتوانیم با کمک هم فضاسازی محیطی را در خود نام انقلاب داشته باشیم.

اهتزاز  پرچم های بلند جمهوری اسلامی  در ۱۰ نقطه شهر قزوین

وزیری نژاد افزود:نصب پرچم های بلند در ۱۰ نقطه شهر قزوین «دور میدان های شهر» از دیگر برنامه های شهرداری قزوین در حوزه فضاسازی شهری است که توسط سازمان زیبا سازی شهرداری قزوین انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سایر کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر عضویت دارد که به فراخور آن مشارکت با دستگاه های اجرایی در این برنامه ها دارد.

وی بیان کرد: نصب ریسه‌های پارچه‌ای رنگی و پرچمی در تقاطع‌ها، میادین و معابر اصلی شهر، نصب ریسه‌های لامپی در برخی از اماکن و معابر اصلی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، آذین بندی میادین اصلی به خصوص در بافت مرکزی و ورودی‌های شهر از دیگر برنامه‌هایی است که شهرداری قزوین انجام داده است.

نصب ۴۰۰ تبربرد با موضوع انقلاب در سطح شهر

وزیری نژاد از فضا سازی شهری این ایام خبر داد و گفت: نصب ۴۰۰ تیربرد، ۶ بیلبرد، ۱۰ عرشه پل و سایر ابزارهای تبلیغاتی با موضوع انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و ابزارهای دیگر تبلیغاتی همچون فیکسچر در اختیار نهادها و تشکلهای غیر دولتی با موضوع دهه فجر قرار داده شد.

وی اظهار کرد:ایام الله دهه فجر فرصتی است که یکبار دیگر به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اهداف بنیان‌گذار انقلاب توجه کرده و آن‌ها را به نسل چهارم ارائه بدهیم، در این راستا شهرداری قزوین با تدارک برنامه های متنوع به استقبال دهه فجر می رود.

وزیری نژاد در پایان گفت: ارج نهادن به ایام الله دهه فجر یکی از وظایف ملت بزرگ ایران بوده و همه وظیفه داریم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تلاش کنیم، بنابراین باید زمینه حضور مردم در اجرای برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر را فراهم آوریم و در این زمینه همکاری و همیاری مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار