بلیط مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر با قیمت پنج هزار تومان امروز بین تماشاگران دو تیم توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک قم، بهای قیمت بلیط بازی حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در حالی مشخص شد که این دیدار از ساعت 16:50 عصر امروز شنبه نهم بهمن ماه در چارچوب دیداری از مسابقه‌ای از هفته چهارم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار می‌شود.

این بازی بین تیم‌های اول و پانزدهم جدول رده‌بندی یعنی پرسپولیس قرمز پوش و صبای سفید پوش در حالی به انجام می‌رسد که شاهین حاج‌بابایی قضاوت آن را بر عهده دارد و درب‌های ورزشگاه یادگار امام قم برای ورود تماشاگران به ورزشگاه از ساعت 13 باز خواهد شد.

بهای بلیط این دیدار برای تمام علاقمندان به فوتبال به قیمت پنج هزار تومان است و برای اینکه از مشکل همیشگی ورزشگاه‌های فوتبال ایران یعنی گران‌فروشی و سودجویی برخی افراد جلوگیری شود، بلیط بازی تنها از گیشه مقابل ورزشگاه یادگار امام بین علاقمندان توزیع می‌شود.

همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برای تماشاگران این بازی سه ایستگاه پیش‌بینی کرده است و در این مکان‌ها یعنی میدان توحید در منطقه نیروگاه قم، میدان پلیس در منطقه شهید دل‌آذر قم و مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در منطقه بلوار امین، اتوبوس‌های شرکت واحد به تعداد لازم قرار خواهند گرفت.

صبا بیشتر نیاز به حمایت دارد نه پرسپولیس

بررسی مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از نگاه تماشاگران علاقمند به فوتبال در قم نیز جذاب و خواندنی است،‌ به طوری که یکی از قمی‌های علاقمند به فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم صبا چهار سال و نیم است که مقابل تیم پرسپولیس تهران به پیروزی نرسیده است.

سیدمحسن چاووشی اضافه کرد: آخرین برد صبای قم مقابل پرسپولیس تهران در سال 1391 بود و امیدواریم علاقمندان به فوتبال در قم امروز پرشور و با انگیزه بالا در ورزشگاه یادگار امام قم حاضر شوند و به جای حمایت از تیم حریف، صرفا از تیم صبای قم حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این تیم صبای قم است که بیشتر نیاز به حمایت دارد نه تیم پرسپولیس تهران، متاسفانه صبای قم در شرایط بدی از جدول رده‌بندی وجود دارد و در خطر سقوط قرار گرفته و اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر تیمی در لیگ نخواهیم داشت، بنابراین اگر صبا را تنها بگذاریم و این تیم سقوط کند، دیگر تیمی نیست که پرسپولیس برای بازی به قم بیاید و باید همه از صبا حمایت کنیم.

قمی‌ها باید به صبا روحیه بدهند

دیگر شهروند قمی علاقمند به فوتبال نیز معتقد است که قمی‌ها باید امروز به جای تشویق تیم پرسپولیس و هواداری از این تیم به فکر کمک و روحیه دادن به تیم فوتبال صبای قم باشند تا این تیم خود را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ کند و قمی‌ها همچنان شانسی برای حضور تیم‌های بزرگ در قم داشته باشند.

محمد مرادی گفت: اگر صبای قم امسال به لیگ دسته اول فوتبال ایران سقوط کند دیگه امکان حضور تیم‌های بزرگی نظیر پرسپولیس و استقلال در قم وجود ندارد تا ما قمی‌ها بتوانیم برای دیدن بازی‌ آنها به ورزشگاه یادگار امام قم برویم پس باید امروز حامی صبا باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از انگیزه‌های ما قمی‌ها علاوه بر حضور این تیم در قم و تماشای بازی آنها در ورزشگاه یادگار امام این است که به عشق بازیکنان نامدار این دو تیم به هتل محل اقامت آنها می‌رویم و با آنها عکس یادگاری می‌گیریم اما اگر صبایی وجود نداشته باشد از سال آینده باید حسرت حضور این دو تیم را در قم داشته باشیم.

مرادی خاطرنشان کرد: من یک پرسپولیسی ۶ آتیشه هستم ولی امروز با توجه به وضعیت تیم صبای قم فقط برای تشویق صبا به ورزشگاه یادگار امام قم خواهم رفت، ضمن اینکه از تمام دوستان پرسپولیسی در قم خواهش می‌کنم وقتی به ورزشگاه رفتند فقط از صبا حمایت کنند.

وی تصریح کرد: وقتی تیم ماشین‌سازی با تراکتورسازی تبریز مساوی کرد، الان صبای قم بیشتر از پرسپ.لیس به امتیاز احتیاج دارد و تنها کمک و سورپرایز ما برای بازیکنان و کادر فنی نماینده شهرمان، حمایت گسترده از این تیم است. قطعا با این کار تمام اعضای تیم صبا خیلی روحیه می‌گیرند، پس خواهش می‌کنم امروز برای حمایت از تیم صبا به ورزشگاه بیایید.

حامی پرسپولیس هستم

در این میان یکی دیگر از قمی‌های علاقمند به فوتبال همچنان اصرار دارد که به جای طرفداری از تیم صبای قم، حامی تیم مورد علاقه خود یعنی پرسپولیس تهران باشد و این تیم را در راه کسب عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تشویق کند.

علی ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ عنوان کرد: درست است که تیم صبای قم نیاز به امتیاز دارد ولی نباید از پرسپولیسی‌های قم انتظار داشت که امروز از صبا حمایت کنند چون تیم پرسپولیس هم در کورس قهرمانی قرار دارد و من حامی پرسپولیس هستم. تیم صبای قم هم اگر کارش خود را همه این سال‌ها درست انجام داده بود الان چشمش به طرفداران تیم پرسپولیس نبود و خودش هوادار داشت.

آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها زیر بارش باران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی آماده مصاف با صبای قم در هفته نوزدهم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده است که با برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم، شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین تمرین خود را در تهران انجام دادند و سپس راهی قم شدند.

آخرین جلسه تمرینی پرسپولیسی‌ها پیش از سفر به قم و دیدار با صبای قم، روز جمعه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید کاظمی و زیر بارش باران برگزار شد و این تیم پس از صرف ناهار، تهران را به مقصد قم ترک کرد، ضمن اینکه قرمزهای پایتخت در هتل المپیک قم استقرار یافته‌اند اما نکته جالب توجه از زمان حضور پرسپولیسی‌ها در قم این است که تماشاگران زیادی در مقابل هتل المپیک قم محل اقامت قرمزها حضور یافته‌اند و علاقمند به دیدار با بازیکنان این تیم هستند.

آخرین تمرین صبایی‌ها پشت درب‌های بسته 

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم نیز آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از رویارویی با صدرنشین فعلی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه هشتم بهمن ماه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم و زیر بارش باران برگزار کردند.

در این تمرین به غیر از علیرضا رمضانی خرید جدید صبای قم که از تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوسته و احمد حسن‌زاده که هر دو نفر به دلیل آسیب‌دیدگی صبا را همراهی نکرده‌اند، سایر نفرات در تمرین شاگردان مرفاوی حضور داشتند تا آخرین تاکتیک‌های مصاف با پرسپولیس را پشت درب‌های بسته ورزشگاه یادگار امام قم مرور کنند.

بارش باران مانع برگزاری بازی صبا و پرسپولیس نمی‌شود

یکی از نکات قابل توجه در آستانه دیدار حساس امروز صبای قم و پرسپولیس تهران، هوای بارانی شهر قم است که شایعه‌ها در خصوص احتمال لغو این دیدار را در بین علاقمندان به فوتبال و حتی برخی رسانه‌ها بر سر زبان‌ انداخته است اما این دیدار در موعد مقرر برگزار می‌شود.

در حالی که هوای قم از صبح روز جمعه هشتم بهمن ماه بارانی است، پیش‌بینی‌ها حکایت از ادامه بارش باران در روز مسابقه صبای قم و پرسپولیس تهران را دارد اما این موضوع مانعی برای عدم برگزاری مصاف شاگردان مرفاوی و ایوانکوویچ در عصر نهمین روز بهمن ماه نیست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار