گردنه‌های استان سمنان بر اساس آخرین گزارش‌های هواشناسی و پلیس راه این استان برفی است؛ مردم نیز در این محورها با مشکلاتی در عبور و مرور مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۳۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 28 January 2017

بارش برف و باران که از صبح امروز در نقاط مختلف استان آغاز شده، برای رانندگان خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی سمنان نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بیشتر جاده‌های ارتباطی استان سمنان هم‌اکنون به علت بارش باران یا برف لغزنده بوده و پلیس راه استان از رانندگان خواسته است تا با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به تردد در این محورها بپردازند.

گردنه‌های استان سمنان نیز بر اساس آخرین گزارش‌های هواشناسی و پلیس راه این استان برفی است؛ مردم نیز در این محورها با مشکلاتی در عبور و مرور مواجه شده‌اند.

ترافیک سنگین هم‌اکنون در گردنه آهوان در محور تهران- مشهد گزارش می‌شود و سطح این محور نیز پوشیده از برف است.

مردم و رانندگان خودروهای عبوری از گردنه آهوان در محور سمنان- دامغان هم از نبود نیروهای امدادی گله دارند؛ لغزندگی منطقه سبب کندی در تردد شده و نیروهای راهداری نیز هنوز نسبت به نمک و شن‌پاشی محور اقدام نکرده‌اند.

در همین حال، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از حضور پنج تیم از امدادگران هلال‌احمر در منطقه برف‌گیر آهوان در محور شریانی تهران- مشهد خبر می‌دهد و در عین حال می‌گوید: به علت نبود عوامل راهداری، این نیروها نیز هنوز به محل موردنظر نرسیده‌اند و هماهنگی‌ها در دست انجام است.

با توجه به گزارش‌های هواشناسی و تجربیات گذشته، احتمال برف‌گرفتگی و کندی در عبور و مرور خودروها در منطقه آهوان از صبح امروز می‌رفت و خبرگزاری فارس استان سمنان نیز ظهر امروز نسبت به این امر در این خبر تذکر داده بود.

همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، سوخت کافی و غذای موردنیاز از سوی مسؤولان مدیریت بحرانی در چنین شرایطی توصیه می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار