در راستاي استفاده از ظرفيتهاي ريلي و توسعه گردشگري با استفاده از حمل و نقل سبز قطار گردشگري گرگان - بندر تركمن راه اندازي شد.
کد خبر: ۳۶۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 26 January 2017
 در راستاي استفاده از ظرفيتهاي ريلي و توسعه گردشگري با استفاده از حمل و نقل سبز قطار گردشگري گرگان  - بندر تركمن راه اندازي شد.

قطار گردشگري گرگان بندر تركمن با هدف توسعه گردشگري و استفاده از ظرفيتهاي خطوط ريلي و حمل‌ونقل سبز به بهره‌برداري رسيد.

اين قطار داراي ۴ واگن با مجموع ظرفيت ۳۳۶ نفر است كه به صورت هفتگي در مسير گرگان اسكله بندر تركمن  (رفت از گرگان ۸:۵۰ و برگشت از ترکمن به گرگان ۱۳:۲۰) به جابه‌جايي مسافر مي‌پردازد.

مسافران و گردشگران مي توانند از قابليت ها و پتانسيل هاي بي شماراستان گلستان ، نگارستان ايران زمين با آب و هواي چهار فصل و قرار داشتن كوه ، دشت ، دريا در كنار هم  و بازار چه ساحلي  (بندر تركمن ) ديدن و روز خوب و به ياد ماندني را در كنار خانواده و همسفران خود سپري كنند.اين قطار گردشگري راه اندازي شده مورد استقبال همشهريان و هم استاني ها  و نوار ساحلي شهرستان تركمن قرار گرفت وبازاريان ساكن در سواحل درياي خزر نيزاز ورود اين قطار گردشگري و مسافري با خوشحالي استقبال نمودند ياد آور ميشود در برقراري اين قطارفرمانداري ، شهرداري وبخش خصوصي نيزبا اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ همكاري نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار