مدیرکل میراث فرهنگی مطرح کرد:
کاوشگری تپه یام، تکمیل مجتمع کمپ گردشگری و پیگیری ثبت برند پایتخت آجیل کشور از عمده برنامه های اداره کل برای منطقه فاروج است.
کد خبر: ۳۶۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 26 January 2017
کاوشگری تپه یام، تکمیل مجتمع کمپ گردشگری و پیگیری ثبت برند پایتخت آجیل کشور از عمده برنامه های اداره کل برای منطقه فاروج است.
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری فاروج به  ظرفیت ها و قابلیت های صنعتی، گردشگری و... این شهرستان پرداخت و با اشاره به 20  اثر ثبت ملی این شهرستان به بیان اعتبارات تخصیص یافته در بخش های مختلف پرداخت. «سویدانلویی»اظهار داشت: کاوشگری تپه یام، تکمیل مجتمع کمپ گردشگری و پیگیری ثبت برند پایتخت آجیل کشور از عمده برنامه های این اداره کل برای منطقه فاروج است.
نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی نیز به اهداف و برنامه های سیاست های ابلاغی برای سند 5 ساله توسعه در کشور و همچنین اجرایی شدن آن در فاروج پرداخت و گفت: همه افراد و مدیران دستگاه های اجرایی باید مطابق با این سیاست ها نوع نگاه خود را در رویکرد مدیریتی تغییر بدهند.
«هادی شوشتری» با بیان این که برای اجرای سیاست های ابلاغی و تدوین سند توسعه در فاروج، حداقل 50 پروژه در بخش های مختلف پیش بینی می شود اظهار داشت: فاروج در کشور به عنوان یکی از بهترین شهرستان ها از حیث اقتصادی و موقعیت استراتژیکی مطرح و به نام شهر همیشه بیدار معروف است. وی لزوم مطالعه و اجرایی کردن سیاست های  ابلاغی و رشد اقتصادی 8 درصد را توسط مدیران در شهرستان خواستار شد و تاسیس شرکت سرمایه گذاری و عمران را در این منطقه یکی از ضروریات برای رشد و توسعه و همچنین سرمایه گذاری اقتصادی دانست و ابراز کرد: با طراحی پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری و سایر اقدامات مهم در این خصوص، می توان برنامه های شهرستان را به سمت سند توسعه پیش برد.امام جمعه فاروج نیز در این جلسه با اشاره به روایتی از ائمه معصومین(ع) به سه ویژگی مدیریتی مدیران نظام جامعه اسلامی در زمینه های داشتن تقوا، حلم و بردباری و مهربان بودن نسبت به زیردستان پرداخت و گفت:دهه فجر فرصت مناسبی است تا با مقایسه کلی در خصوص فعالیت های قبل و بعد از انقلاب، برکات و دستاوردهای انقلاب را به همه به خصوص نسل جوان انتقال دهیم.حجت الاسلام« قلی زاده» خواستار حضور پررنگ همه مدیران منطقه در نماز جمعه و راهپیمایی ها شد.فرماندار فاروج نیز با اشاره به شاخصه های مهم برنامه های دهه فجر به بیان مهم ترین برنامه های این ایام در سطح شهرستان پرداخت و تدوین بسته های سرمایه گذاری و حمایت ویژه از شرکت های خصوصی و سرمایه گذاران را از برنامه های قابل اجرا در این شهرستان عنوان کرد.« هادی رجائی نیا» اظهار داشت: ثبت معنوی و ملی پایتخت آجیل کشور را با حمایت های نماینده مردم فاروج در خانه ملت در دستور کار قرار داده ایم تا در یک بازه زمانی این اقدام مهم صورت گیرد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار