پاسخ مدیر عامل کاشی پرسپولیس در مورد برخی شایعات؛
مدیر عامل کاشی پرسپولیس با رد برخی شایعات در مورد حمایت این واحد از تیم پرسپولیس تهران در بازی با الهلال عربستان، گفت: تنها 150 میلیون تومان برای اسپانسری این دیدار هزینه کرده‎‎ایم.
کد خبر: ۳۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 19 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "ابوالقاسم رمضانی زاده" امروز در جمع خبرنگاران در مورد انتقاداتی و شایعاتی که در مورد اسپانسری شرکت کاشی پرسپولیس از سرخپوشان در دیدار تیم پرسپولیس تهران و الهلال عربستان، اظهار کرد: متاسفانه در حالی که هزینه‎‎های این تبلیغات تنها 150 میلیون تومان بوده است، شایعات فراوانی در مورد هزینه‎‎های 400 میلیون تا 1.5 میلیارد تومانی مطرح شده است که هزینه انجام شده قابل مقایسه با برخی هزینه‎‎های تبلیغاتی معمول نیست.

وی گفت: برخی افراد به جای حمایت از چنین اقداماتی که حمایت از ورزش کشور در میادین بین المللی است، در جهت تخریب این اقدامات تلاش می‌‌کنند.

وی همچنین با اشاره به اسپانسری ورزش دوچرخه‎‎سواری استان در رقابت‎‎های لیگ برترکشور و نتایج چشمگیر این تیم در این مسابقات، گفت: این حمایت‎‎های ورزشی که هزینه‎‎ای معادل 150 میلیون تومان برای شرکت را به دنبال داشته، در واقع هیچ مزایای تبلیغاتی برای تیم نداشته است و هدف اصلی ما توسعه ورزش دوچرخه‎‎سواری مهریز بوده است، هرچند که این اقدام، فتح بابی برای حضور سایر حامیان دوچرخه‎‎سواری استان نیز شد.

این کارآفرین نمونه استانی و کشوری در ادامه در جمع خبرنگارانی که از این شرکت بازدید داشتند، با اشاره به بازار اشباح کاشی و سرامیک در کشور، رمز موفقیت کاشی پرسپولیس را توجه به استانداردها و کیفیت در تولید و موضوع صادارت محصولات این واحد ذکر کرد.

وی گفت: کاشی پرسپولیس با سرمایه‎‎گذاری 200 میلیارد تومان و اشتغازایی برای 612 نفر، سالانه 12 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک و قریب به دو میلیون مترمربع سنگ مصنوعی تولید می‌‌کندو در سال گذشته 36 میلیون دلار صادارات محصولات به 16 کشور دنیا داشته است.

وی عمده کشور مقصد محصولات این واحد را عراق و با فاصله زیادی کشورهای افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس ذکر کرد و در مورد تاثیر درگیری‎‎های گروه داعش در عراق بر روند صادارت محصولات به این کشور گفت: در حالی که در سال 92 تا 64 درصد از محصولات کاشی پرسپولیس به عراق صادر شده، این میزان در سال گذشته کمتر از 40 درصد بوده است.

رمضانی زاده با رد آلودگی‌‌های زیست محیطی این واحد، از نظارت شدید بازرسان محیط زیست بر این واحد صمعتی خبر داد و گفت: خوشبختانه علی رغم هزینه‌‌های بالا، تمام استانداردهای زیست محیطی در این واحد رعایت می‎‎شود.

این صادرکننده نمونه کشوری با اشاره به توقف ساخت واحد فولاد مهریز به دلیل مشکلات اعتباری دولت، ابراز امیدواری کرد با راه‎‎اندازی این واحد و افزایش اشتغالزایی ایجاد شده از سوی این سرمایه‎‎گذار به چهار هزار نفر، شاهد تحول بزرگی در مهریز باشیم.

در بازدید خبرنگاران استان از واحد تولیدی موکت فیروزه یزد نیز "ابوالفضل رمضانی زاده" مدیر عامل این واحد که شش متوالی عنوان صادرکننده نمونه استان و دو مرتبه کاندیدای صادرکننده نمونه کشوری را کسب کرده است، اظهار کرد: این واحد با تولید سالانه 10 میلیون مترمربع موکت در سال گذشته  12 میلیون دلار صادرات داشته است.

وی کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ند و کشورهای آفریقایی و آسیای میانه را مهمترین بازارهای هدف صادارت این شرکت عنوان کرد.

این کارآفرین استان با اشاره به اشتغالزایی 190 نفر در این واحد، ابراز امیدواری کرد تا شهریورماه امسال شاهد راه‎‎اندازی فاز توسعه این واحد با اشتغالزایی و اجرای طرح چاپ دیجیتال موکت برای اولین بار در کشور در این واحد باشیم.

به گفته وی، این طرح توسعه با سرمایه گذاری ارزی سه میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی پنج تا هفت میلیارد تومان در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار