تابناک مرکزی: نماينده مردم شازند در مجلس دهم با ابراز ناراحتي از بي توجهي مديران ارشد به شازند و ظرفيت گردشگري شازند اظهار داشت: شهرستان شازند در بعد طبيعي جايگاه و پتانسيل ويژه اي دارد كه وجود سراب ها، قله ها، پيست و سدها مي تواند این شهرستان را به قطب گردشگري از نظر تفريحي، ورزشي و معنوي در استان تبدیل کند.
کد خبر: ۳۶۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 21 January 2017

به گزارش تابناك مركزي، علي ابراهيمي نماينده مردم شازند در مجلس دهم در جلسه شوراي اداري استان كه با حضور زهرا احمدي پور معاون رييس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري برگزار شد با ابراز ناراحتي از بي توجهي مديران ارشد به شازند و ظرفيت گردشگري شازند اظهار داشت: شهرستان شازند در بعد طبيعي جايگاه و پتانسيل ويژه اي دارد كه وجود سراب ها، قله ها، پيست و سدها مي تواند قطب گردشگري از نظر تفريحي، ورزشي و معنوي در استان باشد.

ابراهيمي با اشاره به كشف اسكلتي با قدمت ٧٥٠٠ساله در تپه سرسختي گفت: ايجاد موزه براي نگهداري آثارهای باستانی در روستاي سر سختي لازم است و جز واجبات به حساب مي آيد زيرا آثاري در روستا وجود دارد كه مي توانند در جهت باستان شناسي به ايران و استان هويت دهند.

نماينده مردم شازند با اشاره به از بين رفتن گنبد امامزاده واجب تكريم آستانه كه روزي در زمره بلندترين گنبدها بوده و سابقه نزديك به ٨٠٠ سال قدمت دارد بيان كرد: روزانه تعداد زيادي زائر در اين امامزاده حضور پيدا ميكند اما متاسفانه گنبد آن در حال از بين رفتن است كه انتظار داريم سازمان اوقاف و ميراث فرهنگي با تعامل يكديگر اين مشكل را پيگري كنند.

وي افزود: پل دوآب جز پل هاي اوليه به حساس مي آيد اما در حال تخريب است و احتياج به مرمت و نگهداري دارد چرا كه اگر از دست برود امكان جبران آن فراهم نيست.

نماينده مردم شازند در مجلس دهم با گلايه از بي توجهي مديران ارشد نسبت به شهرستان شازند خاطر نشان كرد: در سفر خانم ابتكار اين انتظار را داشتيم كه از شازند بازديد و كوتاهي محيط زيست در قبال شهرستان شازند را مشاهده کنند.

وي ادامه داد: قابل تأمل است كه شازند مانند ساير شهرستان ها مورد توجه مديران ارشد و اعضاي محترم هيئت دولت در سفر هاي يك روزه به استان قرار بگيرد زيرا در شهرستان ظرفيت هاي ويژه و مناسبي وجود دارد.

انتهاي پيام/خ

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
بهترین منطقه گردشگری برای این استان و استانهای همجوار
به شرطی که پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه جمع کنن!!
حیف اون طبیعت زیبا با آب و هوای عالی که گند زدن بهش!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار