عضو تیم ملی تیراندازی با کمان:
عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: در حال حاضر وضعیت تیراندازان استان قزوین از نظر رکوردی در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما از لحاظ مالی هیچ‌گونه حمایتی صورت نمی‌گیرد و تمام هزینه‌ها را خود ورزشکاران متحمل می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، یاسر عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت‌های ورزشی خود در رشته تیراندازی با کمان اظهار داشت: نزدیک به 6 سال است که به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم و همچنین عضو تیم ملی تیراندازی با کمان هستم.

وی با بیان اینکه سه سال است که در تیم ملی تیراندازی با کمان عضویت دارد، افزود: طی این مدت در مسابقات مختلف بین‌المللی شرکت کرده و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی 2015 چین، عنوان قهرمانی کاپ آسیا در تایلند و برنز آسیا را به دست آوردم.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان اضافه کرد: در رده باشگاهی برای هیأت‌های ورزشی تیر‌اندازی آبیک، قزوین، زنجان، مازندران و تهران حضور داشته و مدال‌ها و عناوین مختلفی را کسب کردم.

عمویی با اشاره به تیم کیان‌سازه چکاد تهران یادآور شد: تیم کیان‌سازه آخرین تیمی بود که در آن حضور داشته و به همراه این تیم، نایب قهرمان لیگ تیراندازی با کمان کشور شدم.

این ورزشکار قهرمان ادامه داد: همچنین در چهارمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی با کمان جام غدیر کرمان که دارای رنکینگ جهانی هم بود، توانستم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنم؛ هم‌اکنون در جدیدترین رتبه‌بندی جهانی تیراندازی با کمان، در رده 53 جهان قرار دارم.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان از بی‌توجهی مسؤولان ورزشی نسبت به ورزشکاران این رشته اظهار ناراحتی کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت تیراندازان استان قزوین از نظر رکوردی در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما از لحاظ مالی هیچ‌گونه حمایتی صورت نمی‌گیرد و تمام هزینه‌ها را خود ورزشکاران متحمل می‌شوند.

عمویی ادامه داد: بالا بودن هزینه‌های رشته تیراندازی با کمان ورزشکاران را با مشکلات روحی و جسمی روبه‌رو کرده است که می‌طلبد مسؤولان استان قزوین نگاه ویژه‌ای به تیراندازان و تمام ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمان این استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده‌ام، افزود: بعد از درمان و بهبود، تلاش می‌کنم تا در تیم ملی و مسابقات جهانی حضور پیدا کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار