نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ملت ایران ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا می‎دهند، گفت: خلا معنویت و ایمان مذهبی به تاثیر نامه رهبری افزود.
کد خبر: ۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 08 February 2015
 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ملت ایران ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا می‎دهند، گفت: خلا معنویت و ایمان مذهبی به تاثیر نامه رهبری افزود.

به گزارش تسنیم  ، ابراهیم کارخانه‌ای در جشن انقلاب روستای گنبد همدان اظهار داشت: ۲۲ بهمن خورشیدی بود که در پرتو آن امواج انقلاب در سراسر پهنه جهان گسترده شده است.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون چنین انقلابی رخ نداده است، افزود: مردم در برابر نظام شاهنشاهی ایستاده و آن را سرنگون کردند، امروز نیز شاهد هستیم که نظام جمهوری اسلامی با تمام یزیدیان جهان در حال جنگ است.

کارخانه ای با اشاره به اینکه ۳۶ سال ملت ایران با تمام قدرت در برابر تمامی سلطه‌گران ایستاده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که روز به روز به اقتدار این ملت افزوده می‎شود و ملت ایران زمانی که هیچ امکاناتی در اختیار نداشتند در برابر دو قدرت جهان ایستادند.

وی با تصریح بر اینکه امروز ایران در اوج عزت قرار داشته و نقش اساسی در معادلات جهانی ایفا می‎‌کند، تاکید کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا می‎دهند و شاهد هستیم که سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عنوان کرد: اگر امروز آمریکا پای میز مذاکره حاضر شده بخاطر عزت، اقتدار و قدرت ایران است و اگر ایران کشور قدرتمندی نبود آمریکا، اسرائیل و همدستان وی ایران را از پا درآورده بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد گسترده شدن انقلاب اسلامی در سایر کشورهای دنیا هستیم، گفت: امروز شاهد هستیم که مقام معظم رهبری در نامه‎ای به جوانان اروپا آنها را به اسلام دعوت می‏کند و این نامه با وجود خلا معنویت و ایمان مذهبی در اروپا تاثیرگذاری بالایی پیدا کرده است.

کارخانه‌ای با تاکید بر اینکه فروش قرآن در اروپا نزدیک به ۴۵۰ برابر شده است، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که پس از نامه رهبری به جوانان اروپایی و آمریکا امواج قدرتمند اسلام قلب مردم جهان را تسخیر کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: آمریکا بر این باور است که با تحریم‎ها می‏‌تواند از پیشرفت و رشد ایران جلوگیری کند ولی ملت ایران این فشارها را به سبب اسلام و عزت خود تحمل می‏‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار