با اعلام کمیته فوتسال استان قم
6 بازیکن از همراهی تیم‌های باشگاهی خود در جدال برای کسب سهمیه فوتسال استان قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور محروم شدند.
کد خبر: ۳۵۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، دو دیدار از هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگا‌ه‌های استان قم در روز پنجشنبه بیست و سوم دی‌ماه برگزار می‌شود و هشت تیم نیز در روز دوم این بازی‌ها جمعه بیست و چهارم دی‌، چهار بازی حساس دیگر این هفته را در سالن شهید حیدریان قم انجام می‌دهند.

این در حالی است که با توجه به کارت‌های رنگی رد و بدل شده در هفته‌های سپری شده از فصل جاری رقابت مدعیان قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال قم، 6 بازیکن از همراهی تیم‌های خود در هفته هفتم این رقابت‌ها محروم شده‌ و بازی‌ها را از روی سکوهای سالن تماشا خواهند کرد.

با اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، عباس روشن از پارسا، ابوالفضل سلطانی از آتلیه‌یاقوت، حامد احمدی از آفاق، حسین کریمی از پاس، حسین سلیمانی و محمد خیرخواه از تیم فوتسال آرش اجازه همراهی تیم‌های خود را در هفته هفتم ندارند.

این در حالی است که تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های استان قم از یازدهم دی‌ماه مجاز به نقل و انتقال بازیکن برای تقویت خود در دور برگشت این رقابت‌ها بودند در حالی که لیگ دسته دوم فوتسال قم نیز همزمان در حال برگزاری است و جمع زیادی از فوتسالیست‌های مستعد قم در این لیگ بازی می‌کنند.

تیم‌های فوتسال شهید رئیس کرمی، مقاومت، آتلیه‌طهران، نبرد، ذاکر، آتلیه‌ یاقوت، ماهان، شهرداری، آرش، پارسا، آپکو پارس و پاس امسال در فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با یکدیگر برای به دست آوردن مقام قهرمانی رقابت می‌کنند.

با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال قم نقل و انتقال بازیکن در تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، پانزدهم دی به پایان رسیده است و در حالی که ذاکر و آتلیه‌طهران با فاصله دو امتیازی نسبت به یکدیگر در مکان‌های اول و دوم جدول قرار دارند، دور برگشت از 23 دی آغاز می‌شود و تیم‌ها برای به دست آوردن سهمیه فوتسال قم در لیگ کشور بار دیگر رقابت خود را ادامه می‌دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار