نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس خبر داد:
نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اهتمام ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور ساماندهی و مرمت بقعه شیح حیدر مشگین‌شهر ۴۵ روز دیگر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 16 May 2015

وی با بیان اینکه بسیاری از اشیای ارزشمند در شهرستان مشگین‌شهر در تمام کشورهای دنیا وجود داد، گفت: باید مسئولان میراث فرهنگی کشور هر چه زودتر نسبت به بازگرداندن این اشیای تاریخی به مشگین‌شهر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

اسدی تصریح کرد: بزرگترین پروژه گردشگری استان اردبیل که سال‌ها بود در حالت رکود مانده بود هم اکنون با همت دولت، مسئولان استان و نمایندگان مجلس پروژه عظیم پل معلق با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر قابلیت‌های گردشگری بالایی دارد، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شهرستان مشگین‌شهر با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده به بهشت ایران تبدیل می‌شود.

وی از قول ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ساماندهی منطقه باستانی "شهریئری مشگین‌شهر" خبر داد و افزود: این پروژه یکی از آرزوهای دیرینه مشگین‌شهر بوده که دولت باید نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار