کد خبر: ۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 08 February 2015
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن دهه فجر ۶ پروژه عمرانی و پارک با حضور معاون وزیر راه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای انجام این پروژه‌ها تخصیص داده شده است.
محمدرضا توکلی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در محل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر 6 پروژه عمرانی و پارک با حضور معاون وزیر راه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه اعتبار بالغ بر 60 میلیارد تومان برای انجام این پروژه‌ها تخصیص داده شده است، افزود: امیدواریم با تعامل با دستگاه خدمات‌رسان این 5 الی 6هزار پروژه‌ای که  نیازمند تجهیزات زیربنایی است تکمیل شود تا بتوانیم تا پایان سال بخشی از مسکن مهر را به مردم تحویل دهیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با تاکید بر اینکه در صورتی که سرعت عمل داشته باشیم می‌توانیم بخش عظیم مسکن مهر را تا پایان سال جاری تحویل دهیم، خاطرنشان کرد: تقاطع پل کردان با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای دسترسی به کوهسار و دیگر مناطق به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه با همت و کمک خیرین درمانگاه شهر جدید هشتگرد برای رفع مشکلات درمانی این منطقه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: افتتاح یک مدرسه 10 کلاسه در فاز 4 شهرجدید هشتگرد از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شرکت در ایام الله دهه فجر است.
توکلی با اشاره به اینکه تا پایان امسال 3 مدرسه دیگر آماده می‌شود، بیان کرد: مشکلات آموزشی این منطقه با احداث این 4 مدرسه برطرف می‌شود.
وی با اشاره به بهره‌برداری بلوار 81 متری فاز اول و سالن ورزشی به مساحت 600 متر زیربنا در این ایام، گفت: کلنگ‌زنی پارک 6 هکتاری در ورودی شهر برای افزایش سرانه فضای سبز این منطقه نیز انجام می‌شود.
به گزارش تسنيم وی با بیان اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز و شهر جدید هشتگرد مقوله حمل و نقل ریلی بسیار جدی مورد بحث قرار گرفت، افزود: به دلیل برخی مسائل در 2 کیلومتر اول شهر کرج مترو هشتگرد که بنا بود در 22 بهمن به طور آزمایشی راه‌اندازی شود، با مشکل رو‌به رو شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه تاسیسات فاضلاب در این 2 کیلومتر مشکل ایجاد کرده است، اظهار داشت: با تزریق منابع مالی مناسب و دستو ر برطرف شدن مشکل در  6 ماهه نخست سال 94 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
توکلی با اشاره به اینکه ریل‌باس هشتگرد - تهران سفر ایمنی را برای مردم به وجود آورده است، تصریح کرد: ظرفیت 300 نفری حمل مسافرین توسط این ریل‌باس‌ها فرصت مغتنمی است تا مسافرین به راحتی به مرکز تهران دسترسی پیدا کنند.
وی با تاکید بر اینکه برای تسهیل در رفت‌و آمد مسافران از ایستگاه راه‌آهن این منطقه سرویس رایگان برای مردم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: این قطار در 4 نوبت رفت و برگشت تا کنون با ظرفیت 12 درصدی در حرکت بوده است.
وی با بیان اینکه در صورت استفاده 100 درصدی از ظرفیت این ریل‌باس کاهش حجم ترافیک جاده‌ای را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: امروزه در کلیه کشورهای پیشرفته حمل و نقل ریلی جایگاه خوبی را از آن خود کرده است.
توکلی با بیان اینکه افزایش و توسعه حمل و نقل ریلی بهتر از توسعه و تعریض اتوبان است، اظهار داشت: در بحث مترو باید موانع موجود در دستگاه‌های اجرایی رفع شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با تاکید بر اینکه با شهرداری شهر جدید هشتگرد مشکلی نداریم، گفت: طبق آمار برآورد شده احساس امنیت مردم در شهر جدید هشتگرد بالای 95 درصد است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل این منطقه بحث آموزش و پرورش بود، تصریح کرد: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد هزینه‌های لازم را انجام می‌دهد و در آمد حاصله آن برای شهرداری است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: فاز نخست تصفیه‌خانه و فاضلاب شهر جدید با تامین نقدینگی آن از سوی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری می‌رسد.
توکلی با تاکید بر اینکه نگاه ما به مسکن مهر یک فرصت است، اظهار داشت: خدمات مورد نیاز یک شهر با افزایش جمعیت به تناسب ایجاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار