فرماندار بیله سوار مغان از آمادگی سرمایه گذاران آملی برای احداث کارخانه ام دی اف در این شهرستان مرزی خبرداد.
کد خبر: ۳۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 16 May 2015

به گزارش ایرنا، آرام حلیم در نشستی با سرمایه گذاران آملی در بیله سوار افزود: بیله سوار با فرهنگ و تمدنی طولانی تنها شهرستانی است که زیرساخت های اقتصادی مفیدی دارد.

وی گفت: تولید سالانه بیش از 200 هزار تن گندم ، فراوانی تنوع محصولات دامی و کشاورزی ، داشتن رتبه برتری استانی و کشوری در تولید گندم و عدس ، گمرک با سابقه بسیار درخشان در صادرات و واردات ، پایانه مرزی با تردد روزانه سه هزار نفر از اتباع آذری و تردد صدها کامیون ، زمین های حاصلخیز دیم و آبی ، قرار گرفتن هزاران هکتار از زمین های زراعی منطقه در پایاب سد خدا آفرین ، موقعیت خاص و استثنائی جغرافیایی و استراتژیکی از قابلیت های این شهرستان است.

او اظهار کرد: تنها دلیل روشنی که برای موفقیت طرح های تولیدی سرمایه گذاران در این شهرستان داریم این است که مرز بیله سوار نزدیک ترین ، سالم ترین ، امن ترین ، ارزان ترین و کم هزینه ترین راه نزدیک به بازار آذربایجان ، روسیه و کشورهای حوزه آسیای میانه ، قفقاز و خزر است.

به گزارش ایرنا ، برخی سرمایه گذاران آملی نیز در این نشست از آمادگی خود برای سرمایه گذاری اولیه دو هزار میلیارد ریالی با اشتغال زایی دو هزار نفر برای احداث کارخانه تولید ام دی اف در بیله سوار خبر دادند.

شهرستان مرزی بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار