مدیرتیم مرسدس توتو ولف با وجود عملکرد ناامید کننده ی فراری در فصل ۲۰۱۶ نمی خواهد که از فراری غافل شود.
کد خبر: ۳۵۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 03 January 2017

به گزارش تابناک : **تیم فراری فصل۲۰۱۶را بدون هیچ بردی پشت سر گذاشت در حالی که علاوه بر اینکه رقیبی برای مرسدس نبود، بارها توسط ردبول به چالش کشیده شد.

**تنظیمات اساسی در فصل جدید از لحاظ نظری سطح بازی را هم سطح می کند، یا حداقل در اوایل فصل، و با توجه به منابع توانمند تیم فراری، توتو ولف بر این باور است که تیم فراری را همیشه باید مدعی در نظر گرفت.

**توتو ولف در این باره بیان می کند:در سال۲۰۱۲و۲۰۱۳تیم مرسدس چندان محبوب نبود، اما با تغییرات قوانین و مقررات ما توانستیم موفق شویم.

**این می تواند برای فراری هم اتفاق بیافتد، آنها منابع و پتانسیل برگشت به رقابت را دارند.

**رییس فراری سرجیو مارچیونه سال گذشته پس از خروج مدیر فنی تیم، جیمز آلیسون از تیم فراری فشار را بر روی تیم افزایش داده است. مدیر قدرتمند ایتالیایی به جای اینکه یک مهندس از بیرون را وارد تیم کند، یکی از افراد داخلی به نام ماتیا بیناتو را ترفیع داد.

**در حالی که مارچیونه برای تصمیماتش و اعمال فشار به تیم زیر بار انتقاد قرار گرفت، توتو ولف بیان کرد که کاملا تفکر فراری را متوجه می شود. او اضافه کرد:

**آنها بر این تمرکز دارند که یک تیم ایتالیایی باشند. برای من این به جای محدودیت، یک ارزش مضاعف است. فراری به افرادی از بیرون نیاز ندارد.

**من بر این باور هستم که تصمیمات گرفته شده توسط مارچیونه و مدیر تیم، ماریزیو آریوابنه فراری را در مسیر درستی قرار داده است.




منبع : حودرو نویس
برچسب ها: تابناک ، استانها ، فراری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار