رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: علت سقوط تخته سنگ روی سواری پراید در بزرگراه آزادگان اصفهان عدم رعایت نکات ایمنی بر بستن بار بوده است.
کد خبر: ۳۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 02 January 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ حسین پورقیصری درباره حادثه سقوط تخته سنگ روی یک سواری در بزرگراه آزادگان اظهار داشت: پیش از ظهر امروز به علت عدم توجه به جلو توسط تریلر برخوردی میان تریلر و کامیون جلویی آن صورت می‌گیرد که در این برخورد تریلر مقصر بوده اما مسئله اصلی بار سنگ تریلر بوده که نکات ایمنی در بستن بار رعایت نشده بود.

وی افزود: به این ترتیب سنگ بر روی صندوق یک خودروی سواری پراید می‌افتد اما این تصادف خسارت جانی نداشته است.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان بیان کرد: آن طور که گفته می‌شود تصادف زنجیره‌ای نبوده است، در این حادثه تنها 3 خودرو درگیر شده ولی با این تصادف بار ترافیکی بزرگراه سنگین شده است.

وی درباره وضعیت جاده‌های اصفهان خاطرنشان کرد: در محور الیگودرز به سمت دامنه و داران شاهد برف هستیم که تنها محور دارای بارندگی در استان است.

پورقیصری تصریح کرد: رانندگان علاوه بر اطمینان بر ایمنی فنی خودروی خود مسائل قانونی را نیز برای کاهش تصادفات رعایت کنند، مسائلی چون بستن کمربند ایمنی، زنجیر چرخ و فاصله مجاز با خودرو جلویی و سرعت مجاز باید رعایت شود.

وی با اشاره به طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی گفت: با خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند به شدت برخورد می‌شود به این دلیل که به علت عدم بارندگی شاهد آلودگی هستیم بنابراین خودروها باید معاینه فنی داشته باشند.





منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استانها ، تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار