لشکر نهم زرهی وابسته به وزارت دفاع توانست یک زندان مخفی گروهک تروریستی داعش در تونلی زیرزمینی واقع در منطقه الکرملیس را در شرق شهر موصل کشف کند.
کد خبر: ۳۵۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 31 December 2016

به گزارش تابناک : وزارت دفاع عراق روز شنبه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این مطلب افزود: واحدهای لشکر نهم زرهی و واحدهای فرماندهی نیروهای پلیس فدرال و واحدهای واکنش سریع در محور جنوب شرق شهر موصل در دومین مرحله عملیات ' ای نینوا ما می آییم ' به دنبال فروپاشی مواضع دفاعی گروهک تروریستی داعش در دو محله الانتصار و الوحده توانستند در درون محله های المفتی و القدس وارد شوند.

بیانیه افزود: در عملیات گردان ششم لشکر 37 پیاده نظام 16 تروریست به هلاکت رسیدند و سه خودرو بمب گذاری شده منهدم گردید.

بیانیه خاطرنشان کرد: جنگنده های ائتلاف بین الملل نیز با انجام چندین سورتی پرواز مراکز تجمع داعشی ها و راه های امدادرسانی آنان را ویران و 8 تروریست را به هلاکت رسانده و یک خمپاره انداز را منهدم کردند.

بیانیه اظهار داشت: گردان 109 توپخانه لشکر نهم زرهی نیز تمامی راه های اصلی داخلی و خارجی روستاهای شمسیات و یارنجه در شرق وغرب را زیر آتش گرفتند تا مانع از پیشروی دشمن به سوی واحدهای ارتش عراق شوند و آنها را متحمل تلفات جانی و نظامی سنگینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای واحد اطلاعات لشکر توانست یک زندان مخفی را در درون یک تونل زیرزمینی در منطقه کرملیس کشف کنند و درون آن تجهیزات و لباس های داعشی ها و تجهیزات پزشکی و فهرست اسامی تروریست ها با مشخصات شان و درخواست هایشان جهت سکونت در منازل شخصی مردم آواره را یافتند.




منبع : پارس نیوز
برچسب ها: تابناک ، استانها ، داعش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار