ضدانقلاب و گروهکهای تروریستی و معاند که در ماجرای مرگ دختر مهابادی تمام نقشه هایشان با روشنگری مسئولان و انتشار فیلم هتل تارا نقش بر آب شد، سناریوی جدیدی تحت عنوان کشته سازی راه انداخته اند و قطعا دوباره شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 14 May 2015

به گزارش اروم نیوز، بعد از متشنج شدن فضای روانی جامعه در مهاباد بعد از مرگ دختری در یکی از هتلهای این شهر و انتشار تصاویری از هتل تارای مهاباد و رفت و آمدهای مرحومه به اتاق متهم اصلی پرونده که ادعا می شد مأمور امنیتی است و با روشنگریهای مسئولان انتظامی و قضایی و همچنین ورود علماء و ریش سفیدان محلی، تمامی رشته های گروهکهای معاند و تروریستی پنبه و کلیه دسیسه های آنها برای ناامن جلوه دادن مهاباد نقش بر آب شد.

ضدانقلاب و گروهکهای معاند با افکار چپی که اندیشه شان مغایر با مردم مسلمان و دیندار کرد است، در این ماجرا خود را بیش از پیش تنها و منفور کردها دیدند و حالا سعی دارند با ترفندی جدید و با انتشار شایعاتی، دوباره بر اقدامات پیشین خود سرپوش گذاشته و مسئله دختر مهابادی که واقعیتش معلوم شده است را با ترفندی جدید ادامه دهند تا بر دروغهایشان در ماجرای اولی سرپوش بگذارند.

این دشمنان مردم کرد که اتفاقاً خارج نشین نیز هستند و حتی دور از منطقه خاورمیانه در کشورهای اسکاندیناوی، اروپای مرکزی و آمریکا در رفاه و خوشی زندگانی کرده و کوچکترین دغدغه ای از لحاظ رفاهی و اقتصادی و حتی پیگرد قانونی و قضایی به خاطر انتشار اخبار کذب به واسطه حمایت بی دریغ کشورهای مبدأ از اقدامات خبیثانه آنها ندارند، از طریق رسانه های مغرض خود، خواهان القای کشته شدن دونفر از معترضان فریب خورده خودشان در ماجرای تجمع در مقابل هتل تارای مهاباد هستند.

سناریوی جدید معاندین، گذشتن و عبور از پروژه دختر مهابادی به علت روشنگریهای خانواده آن و پرداختن به موضوع جعلی مرگ یک نفر از زخمی های تجمع غیرقانونی روز پنج شنبه مهاباد است تا با زدودن آرامش روانی و حس امنیت اجتماعی در این شهر به نیات پلید و شوم خویش دست یابند و به ظن خود بتوانند عده ای از جوانان ساده و بی آلایش کرد را به طرف خود جذب و به خیابانها کشانده و در نهایت از احساساتشان سوء استفاده کرده و با یاری عوامل خود که در بینشان می فرستند و اغتشاشات ایجاد می کنند، آنها را گرفتار کنند تا دوباره بر طبل توخالی تضییع حقوق مردم کرد بنوازند.

در این باره یک منبع آگاه محلی در شهرستان مهاباد که با خانواده زخمی حادثه در ارتباط بوده و با آنها دیدار کرده، با تکذیب کلیه اخبار و مطالب در این خصوص به خبرنگار اروم نیوز گفت: مردم باید آگاه باشند و هر شایعه ای را قبول نکنند و در صورت شنیدن شایعاتی از این دست، اول به منبع آن خبر دقت داشته و در مرحله بعد راستی و درستی آن را بیازمایند.

وی افزود: چطور می توان به حرفها و شایعاتی که توسط رسانه های معاند و ضدانقلاب که در طول 35 سال گذشته انواع اقسام جنایتها و ترورها را مرتکب شده اند و اتفاقا بیشتر قربانیانشان هم خود کردها می باشد، اعتماد کرد.

به گفته وی لازم است کلیه مهابادی های عزیز تمامی اخبار و اطلاعات را از مسئولان متولی امر شنیده و پیگیری نمایند و در دام کثیف رسانه های استکباری که کاری جزء بدگویی علیه کشور و ملت مسلمان ایران ندارند نیافتند.

سایت محلی مکریان نیز در این خصوص نوشت: خبر مرگ یکی از آسیب دیدگان تجمعات روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه در جلوی هتل تارای مهاباد ظهر امروز چهارشنبه توسط بعضی از سایتهای فارسی زبان خارج کشور و شبکه های اجتماعی اعلام شد.

با این وجود خبرهای رسیده از خانواده فرد زخمی شده حاکیست وی که در بیمارستان امام خمینی ارومیه بستری است هنوز در قید حیات است و اخبار منتشره در خصوص مرگ وی شایعه است.

یکی از اعضای خانواده این فرد آسیب دیده در گفتگو با رسانه ها ضمن تکذیب خبر مرگ اظهار کردند: حال " آکام تلاج " امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده و پزشکان در حال مداوای وی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار