نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید به رسیدگی امور توسط مسئولان ، گفت: عامل اصلی خنثی شدن فتنه 88 مردم بودند و اگر حضور مردم نباشد هر روز فتنه ای است.
کد خبر: ۳۵۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 29 December 2016
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه چهارشنبه در مراسم 9 دی در شهر خوسف افزود: در فتنه سال 88 که قبل از آن فتنه 77 و کودتای نوژه و ... بود دشمن پرده را کنار زد رسما ضد انقلاب های فراری بیان کردند که طرح براندازی نظام اسلامی در کار است که در حکومت اصلاحات آشکارا بیان می شد.
وی عنوان کرد: جرج بوش رئیس جمهوری سابق آمریکا هم گفت در همه کشورها مردم می خواهند نظام را ساقط کنند، دولت های وقت نمی گذارند اما در ایران مردم نمی گذارند و باید این جمله او را با طلا نوشت.
وی افزود: بعد از شکست فتنه 88 مردم مانند قطره های باران رحمت به هم پیوستند و سیل خروشان مردم راه افتاد دشمن مایوس شد خبرنگاری از وزیر خارجه انگلیس پرسید شما چطور شکست خوردید؟ در پاسخ گفت، همه برنامه ها کارشناسی شده صورت گرفت، انگار خدا هم با ایرانی بود.
 عبادی اظهار کرد: در فتنه 88 برای اینکه عناصر داخلی فتنه را پوشش دهند به فریب عوام پرداختند، می خواهیم با دنیا رابطه داشته باشیم، مگر در قانون اساسی آمده رابطه نداشته باشیم، اسلام و انقلاب برای همه دنیاست اما نه رابطه گرگ و میش، اسلام اجازه نمی دهد سلطه هیچ کس را بپذیریم.

** دشمن در حال نفوذ و ایجاد تفرقه بین مسلمانان است
وی بیان کرد: دشمن در حال نفوذ و ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و تا دشمن اینگونه است لیاقت رابطه ندارد تا چه رسد ،می گویند می خواهیم امور کشور را از طریق اروپا حل کنیم.
وی تاکید کرد: باید با دنیا رابطه داشته باشیم با ستمگر و گرگ نباید رابطه داشت،ستم های که بر کودکان لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، بحرین، پاکستان و ... می رود تا دست دشمن آلوده به خون مسلماناست به آنها به دید دشمن نگاه می کنیم مگر اینکه خود را اصلاح کنند.
وی ادامه داد: این همان پنجه چدنی است که در دستکش مخملی با ظاهر دمکراسی، حقوق بشر، شورای امنیت، سازمان ملل، حقوق کودک و ...خود را نشان داد.

** عامل طمع دشمن سستی ماست
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه هر جا قدرت باشد دشمن وحشت دارد، تاکید کرد: علت طمع دشمن سستی ماست دشمن بداند با آنها سازش نمی کنیم و راه اسلام، پیامبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی را ادامه خواهیم داد.
عبادی ادامه داد: امروز ما از مرجع دینی و رهبر سیاسی خود اطاعت می کنیم و مضمون بیت « به هر کس رسید رو دادیم، تا به جایی که آبرو دادیم، هرکه در کار ما دخالت کرد، ریش و قیچی به دست او دادیم» را نمی پذیریم.

** داشتن قدرت علمی و فرهنگی دشمن را میخکوب می کند
وی افزود: وقتی نقشه دشمن نابودی اسلام و مسلمانان است یکی داخل آستین من و شما در حال توجیه کردن کار دشمن است خوش بینانه ترین نظر این است که شعور وی سرجا نیست.
وی با بیان اینکه دشمن برای ما دام گذاشت، تاکید کرد: تنها چیزی که دشمن را سر جایش میخکوب می کند قدرت علمی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... است.
وی گفت: مردم را رها کردن و برای آنها خط و نشان کشیدن مدیریت نیست، بدتر از دشمن بیرونی، کسی است که ایجاد اختلاف کند و مردم را در رسیدن به اهداف خود مردد کند و تردید مساوی با شکست است.
وی گفت: سقوط کشور اسلامی اندلس در اروپا به تعبیر برخی نویسندگان 500 سال تمدن دنیا را به عقب انداخت جنگ اروپایی ها با مسلمانان اندولس جنگ وحشی ترین ملت ها با متمدن ترین ملت ها بود
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: دشمن دنبال نوکر است، در این جنگ عده ای با دشمن بیرونی ساختند و کار دشمن را توجیه کردند اما روزی که طرح های دشمن از فساد اخلاقی بین مسلمان ها، خوردن شراب، قماربازی، بی تقوایی و .. در جامعه مسلمانان رواج یافت کشیش باغ انگور را وقف کرد تا شراب ساخته و رایگان بین جوانان مسلمان توزیع کنند.
عبادی ادامه داد: بعد از اینکه غیرت اسلامی، ایمان و تقوی را از مردم گرفتند و روح عملی قرآن را از مردم سلب کردند مسلمانان قدرت دفاع نداشتند و این جنگ از وحشت ناک ترین جریان های تاریخ قتل عام مسلمانان اندلس به وسیله اروپاست.
وی اضافه کرد: قبل از قتل عام مسلمانان، همه طرفداران و نوکران شان را آتش زدند، گفتند کسی که به ملت خود خیانت کنند قابل اعتماد نیست و مزد آنها را کف دستشان گذاشتند.

**دشمن در صدد گرفتن قدرت مسلمانان است
وی اظهار کرد: امروز دشمن برای ایجاد تفرقه در پوشش مسایل مذهبی، طایفه گری ، زبانی، شهری و روستایی و ... می کوشد، بی بصیرتی را در جامعه مسلمانان ترویج دهد،اکنون در طرح 200 ساله دشمن، مسلمانان همدیگر را می کشند.
وی گفت: انقلاب ایران بر اساس اسلام شکل گرفت، انقلابی که اولین شاخصه آن اجرای عدالت است و عدالت باید در جامعه حاکم باشد.
استاد اخلاق حوزه های علمیه بیرجند گفت: تجاوز به بیت المال، وام های کلان، اختلاس و ثروت هایی که عده ای جمع کردند، برای مردم سنگین است عده ای را مشغول به این امور کردند و عده ای دنبال آب خوردن هستند.
وی بیان کرد: در قانون اساسی چارچوب وظایف هر کسی مشخص است ریشه اختلاس ها و حقوق های آنچنانی سبب ایجاد بدبینی بین مردم می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار