هفته نهم لیگ دسته اول والیبال
والیبالیست‌های تیم کریمه قم در سومین مسابقه خانگی خود از مرحله گروهی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شکار عقاب سبلان شد.
کد خبر: ۳۵۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، تیم والیبال کریمه قم در اندیشه کسب نخستین برد خود بعد از هشت باخت متوالی در مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور عصر امروز برابر تیم عقاب سبلان اردبیل صف‌آرایی کرد.

در واقع دومین هفته دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور جام شهدای منا امروز چهارشنبه هشتم دی‌ ماه پیگیری شد و 16 تیم مدعی صعود به لیگ برتر در گروه‌های دوگانه رقابت خود را از سر گرفتند.

بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی جام بیست و پنجم لیگ دسته اول والیبال ایران نیز بین تیم‌های مهر پارس فارس، آلومینیوم هرمزگان، نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، گل‌گهر سیرجان، لاستیک بارز کرمان، رعد پدافند اصفهان، ملوان تهران و فرش محتشم کاشان در جریان است.

این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف برگزار خواهد شد، در حالی که مرحله مقدماتی در دو گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌ها در هفته دوم از نیم‌فصل دوم این مرحله عصر هشتمین روز دی‌ماه هشت دیدار حساس در شهرهای مختلف برگزار کردند.

نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی در هفت هفته از 12 آبان ماه تا 24 آذرماه برگزار شد و بعد از برگزاری بازی‌های هفته نخست دور برگشت، عصر امروز بازی‌های هفته نهم انجام شد و کریمه قم در دیداری خانگی پذیرای تیم عقاب سبلان اردبیل بود که در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

در این مسابقه مهم بین تیم‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور ابتدا این عقاب سبلان اردبیل بود که در حضور تماشاگران قمی حاضر در سالن شهید رضائیان با نتیجه 25 بر 21 موفق به عبور از سد تیم والیبال کریمه قم شد.

در ست دوم این دیدار کریمه قم تلاش زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته انجام داد و تا امتیاز 20 نیز خوب پیش آمد اما در نهایت بار دیگر این والیبالیست‌های تیم عقاب سبلان اردبیل بودند که با حساب 25 ب 20 به برتری رسیدند و دو بر صفر از میزبان خود پیش افتادند.

سرانجام تلاش‌های تیم والیبال کریمه قم در حضور قمی‌های علاقمند به والیبال در ست سوم به بار نشست و کریمه در این ست توانست در یک جدال نزدیک و نفس‌گیر تیم عقاب سبلان اردبیل را با حساب 25 بر 23 شکست داده و نسبت به جبران نتیجه در ادامه مسابقه امیدوار شود.

اما اتفاقات بازی در ست چهارم این بازی جذاب و تماشایی بر خلاف انتظارات شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم والیبال کریمه قم پیش رفت و والیبالیست‌های عقاب سبلان اردبیل این ست را با امتیازی بهتر از ست‌های قبلی یعنی 25 بر 19 بردند و با کسب برتری سه بر یک از این دیدار خارج شدند تا سه امتیاز ارزشمند آن را به اندوخته‌های خود بیافزایند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار