فرمانده انتظامي شهرستان آبدانان در برنامه راديويي صبح بخير ايلام چند راهکار مهم جهت پيشگيري از سرقت بانکها و موسسات مالي ارائه کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 28 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ پرويز جعفري روز گذشته با حضور دربرنامه راديويي صبح بخير ايلام خطاب به شنوندگان اين برنامه مطالبي را جهت پيشگيري از سرقت بانکها و موسسات مالي عنوان داشت.

1-نصب و آماده بکار بودن دوربين هاي فضاي بيروني بانک و پوشش تا شعاع مناسب که تسلط کامل بر عابر بانک ها ي مربوطه را داشته ودر صورت امکان نصب دوربين در مانيتور عابر بانک ها،نصب منظم دوربين ها در داخل بانک به طوري که تمام فضاي داخلي و اماکن حساس بانک را تحت پوشش قرار دهد و محل نگهداري رک و سرور ها از امنيت کافي برخوردار باشد.

2-استفاده از ريموت و نصب پدال هاي اعلام خطر در چندين نقطه از بانک مخصوصاً طبقات فوقاني و آبدار خانه ها و آشنايي پرسنل از نحوه استفاده آن .

3-آماده بکار بودن سيستم روشنايي برق سراسري در اطراف بانک و درب ورودي ،داشتن منبع برق اضطراري( يو پي اس).

4-آماده بکار بودن آژير خطر ،محل نصب آژير خطر و دوربين ها طوري تعبيه گردد که به سادگي قابل تشخيص ودر دسترس سارقين نباشدواتصال اتوماتيک آژير خطر به تلفن 110و تلفن مسئولين بانک.

5-در زمان قطع برق مراقبت هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت و ساير جرائم با حساسيت و دقت بيشتري مد نظر قرار گيرد.

7-کارکنان بانک ها وموسسات مالي بايستي مراجعاني که به نحوي مشکوک به نظر مي رسند واز در کم وکيف بانک ويا علائم هشداردهنده وحفاظتي بانک سئوال مي پرسند را به مسئول مربوطه معرفي تا در صورت لزوم به پليس اطلاع دهد./ف

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار