در آستانه مسابقات قهرمانی‌ آسیا
تنها نماینده والیبال استان قم در تیم ملی والیبال دختران ایران همراه با دیگر اعضای این تیم راهی اردوی آماده‌سازی در قاره اروپا شد.
کد خبر: ۳۴۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک قم، نماینده والیبال استان قم در تیم ملی رده سنی نوجوانان کشورمان مهسا آراسته از بازیکنان شاخص و خوش‌نام این رشته و از مربیان جوان و با دانش والیبال قم است که به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی دختران حضور دارد.

آراسته در کنار مائدا چیچیچ سرمربی اهل کشور اسلوونی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران، چند ماهی است که تمرینات این تیم را زیر نظر دارند و تیم ملی با حضور استعدادهای این رشته از استان‌های مختلف خود را برای مسابقات برون‌مرزی سال 2017 آْماده می‌کند.

مهمترین میدان پیش‌روی ملی‌پوشان نوجوان والیبال کشورمان، مسابقات قهرمانی آسیا است و بر همین اساس تیم ملی والیبال دختران به منظور کسب آمادگی لازم و قرار گرفتن در شرایط مسابقه امروز دوشنبه ششم دیماه راهی قاره اروپا به مقصد کشور اسلوونی شدند.

این در شرایطی است که یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر قاره کهن در رده سنی زیر 18 سال روزهای 14 تا 22 اسفندماه سال جاری به میزبانی شهر چونگ کینگ کشور چین برگزار می‌شود و ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

در حالی که دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از 23 تا 30 آذر ماه برگزار شد، مایدا چیچیچ سرمربی این تیم به کشور اسلوونی رفت و سومین اردوی آماده‌سازی این تیم از روز جمعه سوم دی‌ماه با حضور 16 بازیکن به مدت دو روز زیر نظر سایر اعضای کادر فنی از جمله مربی این تیم مهسا آراسته از قم پیگیری شد.

ملی‌پوشان بعد از دو روز تمرین در تهران امروز دوشنبه ششم دی‌ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا راهی وین اتریش شدند تا با اتوبوس از وین به شهر ماریبور اسلوونی رفته و تا روز پنجشنبه شانزدهم دی‌ماه به مدت 11 روز اردوی برون‌مرزی خود را در این شهر برگزار کنند.

نفرات تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این اردو زهرا زهدی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، زهرا فیض الله‌پور، بیتا اعلایی، زهرا خان‌محمدی، بهار بهرامی‌نیا، مهرنوش سالاری، سپیده مقصودی، فاطمه عنایت، غزاله الله‌یاری، مریم حبیبی، آیتک سلامت، بهار سلیمی‌زاده، منا آشفته و شیوا افشاریان هستند.

در حالی که مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی در راس کادر فنی تیم ملی حضور دارد و مهسا آراسته والیبالیست و مربی والیبال قم نیز مربی این تیم محسوب می‌شود، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی فاطمه عبدالهی و نازنین فتح‌الله‌پور هستند، ضمن اینکه ساجده سروش به عنوان فیزیوتراپ، سحر محمدیاری به عنوان ماساژور، مریم فراتی به عنوان آنالیزور و نازلی علیایی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران را در اردوی برون مرزی اسلوونی همراهی می‌کنند.

مهسا آراسته در حالی به عنوان مربی والیبال قم در کادر فنی تیم اعزامی ایران به این سفر و مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد که مردادماه امسال در دوره مربیگری بین‌المللی سطح یک ویژه بانوان موفق به دریافت مدرک مربیگری بین‌المللی سطح یک والیبال شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار