مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آبیک:
مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: تیم برتر دانش‌آموزان هندبالیست دختر و پسر این شهرستان به مسابقات استانی راه یافتند.
کد خبر: ۳۴۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مصطفی قاسمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مسابقات هندبال آموزشگاه‌های دخترانه منطقه شهرستان آبیک در مقطع ابتدایی با حضور هشت تیم در سالن امام علی(ع) برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دبستان دخترانه بنت‌الهدی شهر آبیک به مقام قهرمانی دست یافت و توانست جواز ورود به مسابقات استانی که در بهمن ماه برگزار می‌شود را کسب کند.

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در مسابقات هندبال آموزشگاه‌های منطقه، دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید افتخاری مقام دوم را کسب کردند و دانش‌آموزان دبستان هاجر هم توانستند مقام سوم را از آن خود کنند.

قاسمی‌فرد اضافه کرد: فاطمه بذرافکن سرپرستی مسابقات هندبال دختران را بر عهده داشت و مریم علیخانی، اعظم فلاح‌حسینی و نریمانی داوران این مسابقات بودند و مربیان تربیت بدنی مدارس هم تیم‌های خود را همراهی کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال آموزشگاه‌های منطقه در مدارس متوسطه اول پسرانه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید وادی‌پور بر سکوی قهرمانی ایستادند و به مسابقات استانی راه یافتند.

این مسؤول بیان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان مدرسه متوسطه اول شریعتی شهر آبیک به مقام دوم دست یافتند و دانش‌آموزان مدرسه دانشوران هم به کسب مقام سومی بسنده کردند.

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: محمد اسکندری سرپرستی مسابقات هندبال پسران را بر عهده داشت و مربیان هم تیم‌های دانش‌آموزی خود را همراهی کردند.

قاسمی‌فرد ادامه داد: در صورت کسب مقام نخست توسط دانش‌آموزان هندبالیست دختر و پسر شهرستان آبیک در مسابقات استانی، به مسابقات کشوری اعزام شده و در صورت موفقیت در مسابقات استانی به مسابقات بین کشوری هم راه می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار