معاون سازمان صنعت استان قزوین:
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۳۲۹ میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب به ۴۷۵ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کامران لشگری در بیست و پنجمین جلسه تسهیلات رونق تولید که شنبه شب با حضور فریدون همتی استاندار و روسای بانکهای عامل در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با جمع آوری آخرین اطلاعات مربوط به سامانه بهین یاب تا امروز ۴۷۵ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: مجموع پرداختی های استان به ۳۲۹ میلیارد تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته ۴۲ مورد افزایش یافته است.

لشگری بیان کرد: رتبه پرداخت تسهیلات استان با تلاش مدیران دستگاههای اجرایی ازجایگاه هفتم در کشور به ردیف پنجم رسیده که در مبلغ پرداختی نیز در رده نهم، در پرداخت مستقیم در رتبه ۱۲ و مبلغ پرداخت مستقیم رتبه دهم هستیم.

معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: در خصوص طرح های نیمه تمام و راکد تعداد ۶۹ پرونده واحدهای نیمه تعطیل داخل شهرک های صنعتی و ۷۵ فقره خارج از شهرک و ۱۹۹ طرح نیمه تمام در بانکها وجود دارد.

وی اضافه کرد:تاکنون ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۴ واحد صنعتی نیمه تمام پرداخت شده است.

لشگری گفت: با دستور اکید استاندار محترم ۵۰ طرح نیمه تمام، ۳۰ طرح در خارج شهرک ها، ۴۰ طرح در داخل شهرک ها اولویت گذاری شدند و ضمن بازدید میدانی از آنها زمینه برخورداری از تسهیلات حمایتی دولت فراهم شد.

در ادامه کوروش کشاورز معاون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم با ارائه گزارشی از وضعیت طرح های نیمه تمام کشاورزی گفت: در استان ۲۱ واحد نیمه تمام در بخش کشاورزی وجود دارد و ۱۲۵ واحد تولیدی نیز غیر فعال است که جمع این واحدها به ۱۴۶ واحد رسیده است.

وی تصریح کرد:در بازدید میدانی از واحدهای نیمه تمام و غیر فعال مشکلات آنها بررسی شدو واحدهایی که قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند برای برخورداری از تسهیلات دولتی شناسایی و به بانک ها  معرفی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار