مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه هیچ محدودیتی در جذب بازیکن نداریم، گفت: کادر فنی و سرمربی تیم هر بازیکنی را مدنظر داشته باشد را در فرصت باقی مانده تا شروع نیم فصل دوم، جذب خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 24 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،افشین حسنی روز شنبه اظهار کرد: برای نیم فصل دوم برنامه های خوبی داریم و انشاالله با جذب بازیکنان مورد نیاز بازهم به یک تیم مدعی تبدیل خواهیم شد.
وی یادآور شد: برای نیم فصل دوم قصد جذب 6 بازیکن در خط هافبک و حمله را داریم تا بدین وسیله قدرت هجومی خود را افزایش دهیم.
حسنی تاکید کرد: مدیریت باشگاه برای حضوری مقتدرانه در نیم فصل دوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا در پایان فصل شاهد موفقیت بعثت و صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول باشیم.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، با بیان اینکه خوشبختانه آقای کللی فرد سرمربی جدید باشگاه شناخت خوبی از بازیکنان این تیم پیدا کرده گفت: با همدلی خوبی نیز که میان بازیکنان وجود دارد می توان به درخشش در نیم فصل دوم بسیار امیدوار بود.
وی در پایان گفت: تیم بعثت پس از پایان تعطیلات نیم فصل روز چهارشنبه هفته جاری (هشتم دی) با شهباز نوژان البرز تیم انتهای جدولی گروه مسابقه دارد که با توجه به میزبانی به دنبال یک پیروزی پرگل هستیم.
تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته چهاردهم، با انجام 13 مسابقه و کسب 22 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار