کد خبر: ۳۴۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 23 December 2016
به گزارش تابناک یزد،كتاب اسلام علمي‌ترين دين بشريت با هدف بررسي احكام و دستورات اسلام از ديد علوم پزشكي و بيولوژي، نگاهي بر اعجاز علمي قرآن، نهج‌البلاغه و امامان معصوم و آشنايي با خطرات و تهديدات نوين عليه مسلمانان، در تيراژ 1000 نسخه توسط انتشارات سيماي خورشيد به چاپ رسيد.

 

در فصل اول اين كتاب واجبات، مستحبات و محرمات دين مبين اسلام از ديد علوم پزشكي، بيولوژي و روانشناسي، مورد بررسي قرار گرفته‌ و فوايد اجراي اين احكام با استناد به منابع و اسناد علمي معتبر، بيان شده است، تا مخاطبان با حكمت و فلسفه‌ي علمي احكام اسلام آشنا شوند. در فصل دوم معجزات علمي قرآن، نهج البلاغه و امامان معصوم مورد كاوش قرار گرفته و سرانجام در فصل سوم اين كتاب به تحليل دقيق مهم‌ترين خطرات و تهديدات نويني كه مسلمانان از سوي دشمنان اسلام با آن روبه‌رو هستند پرداخته شده است.

 

گفتني است، از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين كتاب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1.  بهره‌گيري از 365 منبع مطالعاتي معتبر از قبيل: مقالات بين‌المللي، پايگاه داده‌هاي جهاني و كتاب‌هاي مرجع

2. برخورداري از زباني روان و قابل فهم براي عموم مردم

4. معتبرترين كتاب ارتباط دهنده‌ي تحقيقات علمي به پژوهش‌هاي اعتقادي

5. اولين كتاب اثبات كننده‌ي علمي‌ بودن احكام دين مبين اسلام از ديدگاه علوم پزشكي و بيولوژي در جهان اسلام

در پايان لازم به ذكر است، اين كتاب توسط محمدداود نصيري‌الحسيني، محمدحسين نصيري‌الحسيني و مهدي ميرجليلي تاليف گرديده و علاقه مندان براي سفارش كتاب و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت islsc.blogfa.com مراجعه كرده و يا با شماره‌ي 09387261897 تماس حاصل فرمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار