مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تاکید کرد که این دستگاه اجرایی نیازمند تعریف درآمد پایدار است.
کد خبر: ۳۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 13 May 2015

به گزارش مهر، بهرام غیبی در حاشیه هماهنگی برنامه های دیدار با خانواده شهدای امدادگر تصریح کرد: فعالیت های هلال احمر طی سال های اخیر گسترش یافته است که با تکیه بر اعتبارات دولتی نمی توان تمامی برنامه ها را به اجرا درآورد.

وی با اذعان به افزایش ۵۶.۹ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات دولتی این دستگاه اجرایی گفت: با این وجود در نظر داریم منابع پایدار درآمدی تعریف کنیم و پروژه های جدید با مشارکت بخش خصوصی به اجرا درآوریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از جمله منابع درآمدی را افزایش فروش در داروخانه جمعیت عنوان و اضافه کرد: به نسبت سال گذشته درآمد این داروخانه ۱۲۰ درصد افزایش دارد.

غیبی به ضرورت افزایش درآمد از محل اجاره املاک اشاره کرد و گفت: استفاده از این منبع درآمدی طی سال های گذشته نیز مرسوم بوده و تازگی ندارد.

وی تاکید دارد که عمده منابع درآمد زا سرمایه گذاری در پروژه های مشارکتی و استفاده از ظرفیت خیرین است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: این مجموعه آماده اطلاع رسانی پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی و حمایتی خود به خیرین است تا آزادانه انتخاب کرده و در آن مشارکت کنند.

این مسئول همچنین از جمله برنامه های هفته هلال احمر را دیدار با خانواده های شهداری امدادگر و ایثارگران و جانبازان عنوان و اضافه کرد: همزمان با روز «جوانان، امید، آینده» در هفته هلال احمر این دیدار تدارک دیده شده است.

 

 




 
 
  
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار