معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 تهران گفت: بوستان باران به مساحتی بالغ با دو و نیم هکتار و با بیش از چهارمیلیارد تومان هزینه درخرداد ماه افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 13 May 2015
مهدی حاتمی در گفت وگو با ایرنا، با بیان اینکه احداث و تجهیز بوستان باران از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است، اظهار داشت: این بوستان بالغ بر 5/2 هکتار شامل احداث معابر به مساحت 11 هزار متر مربع، زمین بازی کودکان، ساختمان های اداری، سرویس بهداشتی، رختکن، آب نما و وسایل بدنسازی احداث شده است. 

وی با اشاره به اینکه بوستان باران درضلع شمال بلوار شقایق برای تامین اوقات فراغت شهروندان منطقه 19 را طراحی و برنامه ریزی کرده است، افزود: عملیات احداث این بوستان در قالب دو فاز آغاز شد که فاز اول آن سال گذشته به اتمام رسیده و فاز دوم آن نیز تا اواخر خرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته حاتمی مساحت فاز یک این بوستان بالغ بر 2 هکتار است و طی فعالیت های عمرانی آن اقداماتی همچون احداث معابر و سکوهای نشیمن، اصلاح ورودی های پارک، اصلاح زمین بازی کودکان و ترمیم دیوار مدرسه انجام شده بود.

وی به مراحل پایانی ساماندهی میدان شهریار در انتهای خیابان شکوفه این منطقه اشاره و تصریح کرد: این پروژه نیز از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و در راستای ساماندهی آن اقداماتی همچون اجرای آسفالت، کانیو، نهر و تک جدول صورت می گیرد. 

حاتمی تراش و روکش آسفالت خیابان ارسطوی جنوبی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تسهیل عبور مرور خودروها اعلام کرد و گفت: این عملیات از خیابان بخشنده تا لقمان جنوبی با صرف 740 تن آسفالت انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه های بوستان شهدا صالح آباد، محل اسکان کارگران فصلی ناحیه 2 و 3، ساختمان آموزش پسماند، سرای محله دولتخواه، سرای محله شهید کاظمی، ساختمان آموزش ترافیک و توسعه ساختمان اجتماعی از دیگر پروژه هایی است که تا یک ماه آینده به بهره برداری میرسد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار