در رده سنی جوانان
اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی در قم برپا شد.
کد خبر: ۳۴۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر باید تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان کشورمان باید به رقابت‌های آسیایی اعزام شود، تمرینات آماده‌سازی این تیم زیر نظر کادر فنی با حضور بازیکنان مستعد از استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

این در حالی است که از آغاز اردوی آماده‌سازی این تیم در آبان ماه، سه بسکتبالیست‌ آینده‌دار به نمایندگی از هیأت جانبازان و معلولین قم و تیم‌ باشگاهی ایثار قم برای همراهی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2017 جوانان انتخاب شدند.

رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان در قاره آسیا بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و بر همین اساس یکی از مهمترین مراحل آماده‌سازی و اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار در قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که بازی‌های انتخابی مسابقات بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان قهرمانی جهان در سال 2017 با حضور تیم‌های آسیایی در کشور تایلند به انجام می‌رسد و دو بازیکن دارای سابقه فعالیت در باشگاه ایثار قم رضا عیوضی و پیمان میزان هستند که در این اردوی تیم ملی حضور دارند.

این در حالی است که عیوضی و پیمان سال گذشته عضو تیم دسته دوم باشگاه ایثار قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بودند و اکنون عیوضی عضو تیم اتحاد معصومیه قم در لیگ دسته دوم ایران است و میزان همچنان در ترکیب تیم ایثار بازی می‌کند.

این در شرایطی است که حسن پالار مربی اهل استان فارس هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده گرفته و بعد از دعوت 30 بازیکن به اردوی تیم ملی، هم اکنون 18 بازیکن در اردو باقی مانده‌اند و از جمع آنها 12 بسکتبالیست همراه با تیم ملی بهمن ماه امسال راهی رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان می‌شوند.

رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان در قاره آسیا بهمن ماه امسال به میزبانی کشور تایلند به انجام خواهد رسید و تیم کشورمان با تیم‌های ملی ژاپن، عربستان، هند، چین، استرالیا و تایلند مسابقه می‌دهد تا یکی از سه تیم برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان لقب بگیرد.

برای کسب آمادگی حضور در این پیکارها، اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در قم برپا شده و باشگاه ایثار دارنده دو عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران در سال‌های 1393 و 1394 و قهرمان لیگ دسته دوم ایران در سال 1394 در سالن شهدای بهزیستی قم از این تیم پذیرایی می‌کند.

کادر فنی تیم ملی در فاصله زمانی باقی مانده تا آغاز پیکارهای آسیایی در تایلند، برگزاری دیدارهای تدارکاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده تا تیم ملی با تمام توان در مقابل حریفان خود حاضر شده و سهمیه رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان جهان رد سال 2017 را کسب کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار