اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با نمایشگاه شب یلدا که در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می شود،همکاری می کند.
کد خبر: ۳۴۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک از قزوینب ه نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،از تاریخ 25 تا 29 آذر،کانون استان قزوین با برپایی غرفه‌های فرهنگی،هنری و فروش محصولات کانون با نمایشگاه شب یلدا همکاری می کند.
دراین نمایشگاه که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می شود، مربیان کانون با برگزاری کارگاه کاردستی،نقاشی و گریم حضوردارند.هم‌چنین غرفه فروش محصولات کانون برای آشنایی بیشتر مردم با کتاب‌ها و سایر تولیدات فرهنگی کانون نیز برپا می شود.
هدف از همکاری کانون با این نمایشگاه،معرفی توانمندی و فعالیت‌های کانون به بازدیدکنندگان و ایجاد زمینه برخورداری بیشتر کودکان  ونوجوانان از امکانات کانون است.
با حضور رییس شورای شهر شریفیه برگزار شد
جشن "میلادپیامبر نور(ص)" در مرکز فرهنگی و هنری شریفیه
به مناسبت هفته وحدت وفرخنده زادروز حضرت محمد(ص)، با حضور رییس شورای شهر ،مرکز فرهنگی و هنری شریفیه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مراسم جشنی را برپا کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 24 آذر 95، به مناسبت هفته وحدت وفرخنده زادروز حضرت محمد(ص)،مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با حضور 122 دانش آموز از مدرسه ابتدایی امام رضا(ع) مراسم جشنی برپا کرد.
دراین مراسم جشن که "میلادپیامبر نور(ص)"نام داشت،فعالیت‌های متنوعی برای مهمانان اجرا شد. تلاوت قرآن مجید، معرفی وقایع وایام(هفته وحدت)، معرفی شخصیت حضرت پیامبر اکرم(ص)، قصه گویی، مسابقه،شعرخوانی، مولودی خوانی و اهدای جایزه به دانش‌‍آموزانی که محمد نام داشتند،اهدای کتاب وبازی و سرگرمی از فعالیت‌هایی بود که برای این دانش‌آموزان اجرا شد.
هم‌چنین به مناسبت هفته گرامی‌داشت نماز،رییس شورای شهر شریفیه" حجت الاسلام حیدرمحمدحسنلي"درباره اهمیت نماز از دیدگاه حضرت رسول(ص) برای مهمانان مراسم سخن گفت وبا اجرای یک مسابقه،شماری از احکام نماز را به آن‌ها آموزش داد .
مرکز شریفیه از سال 1391 آغاز به کار کرده و اکنون 378 عضو و 8268 جلد کتاب دارد .
گرامی داشت هفته وحدت در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه
به مناسبت هفته وحدت در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برنامه‌های متنوعی اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته وحدت، مرکز فرهنگی و هنری محمدیه با فضاسازی مناسبتی و دعوت از مدارس، میزبان اعضا و دانش‌آموزان بود.
هم چنین در تاریخ 25 آذر 95، به همین مناسبت با حضوراعضای نوجوان دختر  و مربیان مرکز فرهنگی و هنری الوند در کنار اعضای دختر مرکز فرهنگی و هنری محمدیه مراسم جشنی برگزار شد.هم‌خوانی سرود وحدت با حضور اعضای دو مرکز، نمایش، مسابقه، اجرای سرود اعضای مرکز محمدیه، کارگاه نقاشی، کارگاه ادبی، بازی و سرگرمی و اهدا جایزه به برگزیدگان مسابقه از فعالیت‌های این مراسم بود.
در ادامه در یک همکاری بین دو مرکز محمدیه و الوند به مناسبت "روزپژوهش"، اعضا از موزه حیات وحش شهرستان الوند بازدید کردند وبا حضور در یک کارگاه علمی و مسابقه، با مراحل پژوهش بیشتر آشنا شدند.
مرکز فرهنگی و هنری محمدیه از سال 82 آغاز به کار کرده و اکنون 1534 عضو و 9475 جلد کتاب دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار