تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۴۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 19 December 2016
تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی روز چهارشتبه 1 دی از ساعت 13:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.

* گسترش فولاد تبریز پیش از رویارویی با ذوب آهن تیم های امید شهرداری اراک، مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر را از پیش رو برداشت. با توجه به این قضیه که تیم های مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر اصلا مقابل گسترش به  میدان نرفتند و این تیم تبریزی فقط با انجام یک بازی به جمع 8 تیم پایانی راه پیدا کرد.

* تیم ذوب آهن اصفهان با از پیش رو برداشتن تیم های ماشین سازی تبریز ، اکسین البرز و شهرداری بوشهر به مرحله یک چهارم نهایی رسید. شاگردان مجتبی حسینی هر سه دیدار خود را مقابل رقبای خود انجام دادند و حریفان انصراف دادند.

* ذوب آهن و گسترش در لیگ شانزدهم هم مقابل هم قرار گرفتند که حاصل کار این دو تیم در اصفهان تساوی یک-یک بود. جایی که ابتدا تیم تبریزی پیش افتاد اما در نیمه دوم دروازه اش باز شد و کار به تساوی کشیده شد.

* هم گسترش و هم ذوب آهن باتجربه دو برد لذت بخش به مصاف یکدیگر می روند. گسترش فولاد در خانه استقلال خوزستان را با نتیجه 2بریک شکست داد و ذوب آهن هم با سوپر گل احسان پهلوان پرسپولیس را از پیش رو برداشت.

* بابت برگزاری این مسابقات در تبریز حواشی زیادی بین این دو تیم رقم خورد. ذوب آهنی ها اعتقادداشتند به دلیل اینکه  گسترش فولاد دو بازی قبلی را انجام نداده و به خاطر انصراف حریفان راهی مرحله یک چهارم شده نباید میزبان باشد اما این اعتراض آنها با واکنش سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال روبه رو شد و مشخص شد که گسترشی ها می توانند از تیم ذوب آهن میزبانی کنند.

* ذوب آهن اصفهان تاکنون سه بار فاتح جام حذفی شده است. آنها همچنین مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی به شمار می رود چرا که در دو سال اخیر توانستند این جام را در خانه نگه دارند. ذوب آهن فصل گذشته استقلال را شکست داد و دو سال قبل با شکست نفت تهران فاتح جام حذفی شد.

* مجتبی حسینی از زمانی که هدایت ذوب آهن را برعهده گرفته تنها یک بار مقابل نفت تهران شکست  خورده ودر 6 بازی دیگر موفق به کسب سه امتیاز شده است.

* ذوب آهن و  گسترش در ماه آذر نمایش فوق العاده ای داشتند. تیم اصفهان با کسب 12 امتیاز از 4 بازی و تیم تبریزی با کسب 8 امتیاز از 4 بازی جزو سه تیم نخست آذرماه سال 95 بودند.

* محمدرضا خلعتبری از گسترش فولاد سابق حضور در ذوب آهن را دارد./کاپ


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :