نایب رئیس هیات کبدی ایلام گفت: دومین دوره آموزش مربیگری درجه سه کبدی بانوان و آقایان این استان با حضور کیوال چاند سوتار سرمربی هندی تیم ملی کبدی ایران در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 18 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛زهرا یوسفی روز یکشنبه اظهار کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها و حضور سرمربی هندی تیم ملی ارتقا سطح کیفی و کمی و آموزش نکات فنی و استفاده از فنون ورزشی جدید به ورزشکاران کبدی و استفاده از تجربیات و ظرفیت این مربی در ارتقای دانش فنی مربیان و ورزشکاران استان است.

وی افزود: از 40 شرکت کننده در این کلاس ها 25 نفر را بانوان تشکیل دادند و یکی از برنامه های مفید این کلاس ها بحث و تبادل نظر ورزشکاران با این نخبه کبدی در مورد مسائل فنی و حرفه ای این رشته ورزشی بود.


یوسفی اضافه کرد: مشکل این هیات نبود اسپانسر و در اختیار نداشتن منابع مالی است و با کمک ناچیز فدراسیون نه تنها این رشته بلکه بیشتر ورزش ها با کمبود منابع مالی مواجه است و این موضوع باعث افت ورزش در استان می شود.

وی با اشاره به میزبانی ایلام و صعود تیم کبدی ایلام به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر ادامه داد: برگزاری این دوره ها و میزبانی می تواند در شناساندن این رشته ورزشی پر هیجان در استان تاثیر گزار باشد.

وی با بیان اینکه ورزش کبدی در استان ایلام شناخته شده نیست و استقبال چندانی از این ورزش نمی شود، گفت: مسئولان در زمینه شناساندن رشته کبدی و با حمایت از این رشته ورزشی و با توجه به حضور ورزشکاران با استعداد باعث رشد و شکوفایی این ورزش در استان شوند.

 کلاس آموزش درجه سه مربیگری کبدی ویژه بانوان و آقایان عضو هیات کبدی استان ایلام با حضور کیوال چاند سوتار سرمربی هندی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی تختی ایلام برگزار شد.

مدرسین این دوره آموزشی علاوه بر سرمربی هندی تیم ملی، غلامرضا رئوفی رئیس و زهرا یوسفی نایب رئیس هیات ایلام بودند که از سوی فدراسیون کبدی کشور معرفی شدند، در پایان به افراد شرکت کننده مدرک مربیگری درجه سه و ارتقای درجه مربیان درجه سه به به درجه 2 اعطا شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار