رئیس دانشگاه آزاد قوچان گفت: عدم سرویس‌دهی اتوبوسرانی قوچان به دانشگاه آزاد خلاف مقررات است.
کد خبر: ۳۴۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 18 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، مهدی وطن‌پرست درباره برخی از  مشکلات خوابگاه دانشجویان دختر این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد قوچان دارای دو خوابگاه دختران است که با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، در مقایسه با سایر خوابگاه‌های دانشجویی استان در حد مطلوب و مناسبی قرار دارند.

وطن پرست با تائید واگذاری یکی از خوابگاه‌ها بیان داشت: با توجه به دغدغه‌های مسئولان شهرستان مبنی بر عدم وجود خوابگاه‌های مناسب  بخش خصوصی  و نگرانی‌های مربوط به آن‌ها در  راستای استفاده بهینه از امکانات با همکاری دانشگاه آزاد یکی از واحدها این در اختیار دانشجویان دختر نیازمند خوابگاه سایر واحدهای دانشگاه‌های دولتی شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر این واحد دانشگاهی در بخش سلف و خوابگاه دانشجویی سالیانه در حدود یک‌میلیارد‌تومان ضرر دهی دارد به‌طوری که میانگین قیمت یک وعده غذا در حال حاضر در حدود 6000 تومان است که مبلغ دریافتی از دانشجو 1000 تومان است و هر چند کیفیت غذای ارائه شده مطلوب برخی از دانشجویان نیست، اما با توجه به تعهد و بضاعت موجود سعی شده بهترین امکانات و خدمات در اختیار دانشجویان قرار داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان در مورد سایر مشکلات مطرح شده نیز افزود: بحث کمبود مقطعی آب مربوط به ایام پیک حضور دانشجویان در خوابگاه و عدم رعایت سرانه مصرف بوده که در حال حاضر مشکلات موجود حل و کمبود آب در هیچ یک از طبقات خوابگا‌ه‌ها را نداریم.

وطن پرست در بحث عدم عقد قرارداد و سرویس‌دهی شرکت اتوبوسرانی به این دانشگاه بیان داشت: شرکت اتوبوسرانی قوچان برخلاف قوانین خدمات‌دهی این سازمان که براساس بلیط یا من کارت است، خواستار عقد قرارداد براساس تعداد دانشجویان این واحد و سرانه پیشنهادی خود است.

وی افزود: در همین راستا جهت تردد آسان‌تر دانشجویان تاکسی تلفنی دانشگاه راه‌اندازی شده و در صورت وقوع تخلف در بحث نرخ  خدمات ارائه شده، تاکسیرانی قوچان موظف به پیگیری قانونی آن است.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان خاطرنشان کرد: در 2 جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان با حضور معاون فرماندار و سایر مسئولان موارد فوق مطرح شده و مسئولان قول رفع دغدغه‌ها و مشکلات موجود دانشجویان را داده‌اند، ضمن اینکه در آینده‌ای نزدیک ‌با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی از نزدیک به مشکلات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار