مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: لازمه یک جامعه اسلامی داشتن شرح صدر است بنابراین باید این مهم در جامعه ما نهادینه شود.
کد خبر: ۳۴۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 15 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود گروسی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که با حضور علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد اظهار کرد: مردم یک  جامعه اسلامی با داشتن شرح صدر، سعه صدر، صبر و استقامت تمامی مشکلات و مسایل را هموار کنند و به موفقیت دست یابند.

وی با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به اتفاقات سخت و ناگواری که در طول زندگی پیامبر اکرم (ص) از کودکی تا رسالت و پایان عمر ایشان افتاد گفت: حضرت محمد (ص) با تکیه بر خداوند و سعه صدر و صبر توانست بر تمامی مشکلات فائق بیاید و خداوند متعال نیز بار سنگین رسالت را برای پیغمبر سهل و آسان کرد.

حجت الاسلام گروسی با ذکر بعضی از فضائل و سجایای اخلاقی آخرین فرستاده الهی اظهار داشت: با ولادت پیامبر اکرم (ص) حوادثی در جهان بوقوع پیوست که هر یک از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردارند مانند: فرو ریختن ایوان کسری، خشک شدن دریاچه ساوه و وقایع دیگری که به برکت تولد این مولود خجسته اتفاق افتاد که هر یک دارای معنا و مفهوم ویژه ای هستند.

وی تاکید کرد: انقلاب و نهضت اسلامی ایران نیز با نیروی اتکا به خداوند، سعه صدر، صبر و استقامت توانسته در برابر مشکلات و مسایل مختلف و فشارهای دشمن مقاومت کند و موفقیتهای زیادی را در عرصه های مختلف بدست آورد.

در پایان مراسم؛ به برندگان  ۴۴ نفر از مسابقات قرآن در رشته های مختلف که مقام اول تا سوم را کسب کرده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار