رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت فضای همدلی و صمیمیت در هرمزگان را قابل ستایش دانست.
کد خبر: ۳۴۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 13 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی در همایش تجلیل از داوطلبان در روز جهانی داوطلبان، افزود: همه ما باید همراه، دلسوز و دستگیر باشیم و وحدت مسلمانان باید قوام و دوام داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه بین ما مسلمانان هستند، اظهار کرد: در استان هرمزگان به برکت علما و مسئولین، فضای همدلی و صمیمیت وجود دارد.
 
هاشمی تختی اضافه کرد: همگی دور هم جمع شده ایم که آلام بشری را تسکین دهیم و باید همه دست به دست هم دهیم تا داوطلب بیشتری حذب هلال احمر شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت با اعلام اینکه سازمان داوطلبان هلال احمر یک سازمان قدرتمند است از تلاش همه اعضای داوطلب عضو این جمعیت جهانی قدردانی کرد.
 
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر ارائه کرد و با تجلیل از نقش سازنده داوطلبان در عرصه های مختلف امدادرسانی به حادثه دیدگان و نیازمندان، ابراز امیدواری کرد جمعیت هلال احمر بتواند همواره از خدمات داوطلبانه و بی منت همه داوطلبان به صورت مستمر بهره مند شود.
 
علی اعمی برنطین اضافه کرد: یکی از دغدغه های مان در جمعیت هلال احمر استان، نبود پایگاه امداد هوایی است که با همت رییس جمعیت هلال احمر کشور، استاندار هرمزگان و سایر مسئولین، این پایگاه از 15 آذر ماه بطور موفت در محل فرودگاه بین المللی بندرعباس شروع بکار کرده است .
 
در این مراسم از یکصدنفر عضو فعال جمعیت هلال احمر استان هرمزگان تجلیل شد؛ همچنین نمایشگاه عکس توانمندی‌ها و فعالیت‌های داوطلبان در معرض دید عموم قرار گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار