رئیس مرکز آموزش و مدیریت دولتی ایران گفت: تقویم آموزش دولتی کشور براساس آخرین نیازها بازنگری می شود.
کد خبر: ۳۴۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، اسماعیل ملک اخلاق در دوره آموزشی تحلیل رابطه نظام اداری و توسعه در ایران تاکید کرد: سیستم آموزشی مجموعه ای سیال و مبتنی بر نوآوری است به همین دلیل بازخوانی مداوم در تقویم آموزشی ضروری است.
وی گفت: در تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه و شکل گیری ایران 1404 نیاز به پشتیبانی قوی از نظام حرفه ای قوی و کارآمد بوده که پیش نیاز این مهم، سیستم یادگیری پویاست.
ملک اخلاق یادگیری پویا را مبتنی بر یادگیری تطبیقی و یادگیری جهانی اعلام و تاکید کرد: برای توسعه در تمامی حوزه ها به دانش جدید و مطرح در دنیای امروزی نیاز داریم.
وی افزود: با این روش می توان به برنامه ریزی علمی، اجرای موفق برنامه ها، اصلاح پایش ها و کاربردی شدن سنجش ها در سیستم اداری دست یافت.
معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ارتقای اعتماد به نفس مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بهره مندی از دانش تولیدی در دانشگاه ها یکی از مهمترین راه های کسب رتبه های موفق و برتر در زمینه علمی است.
علیرضا شجاعی تصریح کرد: به همین منظور پنج کارگاه آموزشی رایگان در هفته جاری با حضور استادان ملی در مرکز چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
وی یادآور شد: در این کارگاه های آموزشی مهمترین مطالب روز دنیا در خصوص بهبود فضای اداری و برنامه ریزی برای افزایش شاخص های توسعه ای به مدت 20 ساعت به مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری ارائه می گردد.
شجاعی اظهار کرد: 'از اغتشاش تا انضباط فکری'، 'تحلیل رابطه نظام اداری و توسعه در ایران'، 'تحقیق و توسعه و چشم انداز آن در اقتصاد ایران'، 'اقتصاد پژوهش و پژوهش اقتصادی' و 'مدیریت دانش در سازمان ها' مهمترین عناوین قابل ارائه در این کارگاه های آموزشی است.
وی گفت: امید است با برگزاری این دوره های آموزشی بتوان نیروی انسانی موجود در دستگاه های اجرایی را به منبع و سرمایه انسانی تبدیل کرد.
برای ارتقای عملکرد مطلوب دستگاه های اجرایی بازنگری در دوره های آموزشی براساس نیاز واقعی مدیران و کارشناسان باید مورد توجه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار